DOĞRUDAN GİDEN MESAJLAR
Outdoor kadar indoor reklamlar da son yıllarda önemli bir ivme kazandı. Hatta indoor’da her alana yönelik özel ajanslar da hizmet vermeye başladı. Örneğin Sniper Channel 7 yıldır reklamverenlere uçak içi reklam hizmeti sunuyor. Uçak içi reklam hizmetlerinde marka mesajlarının hedef kitleye doğrudan ulaştırıldığını belirten Sniper Channel Kurucu Ortağı Damla İnanç, “Mecramızı bugüne kadar hiçbir marka tek bir proje için kullanmadı. Markalar geri dönüşlerden memnun kalarak her yeni kampanyada kullanımlarını artırmaya çalıştı. EŞSİZ BİR ALAN
Marka bilinirliliği konusu bilimsel ve matematiksel olarak rahatlıkla kanıtlanabilir bir şey olduğu için mecramızı sayılarla ifade ettiğimizde eşsiz bir alan haline geliyor. En kısa uçuşta sabit bir reklamın en az 1 saat hedef kitlenizin önünde olması, LCD ekranda 20 dakikada bir markanızın sloganı veya logosunun gözükmesi gibi detaylar gerçekten de marka bilinirliği için diğer mecralarla karşılaştırılamaz bir fark yaratıyor” diyor.
EN ÇOK KULLANANLAR
Özellikle hangi sektörlerin uçak içi reklam mecrasını tercih ettiğine gelince. İlaç, GSM, bankacılık, finans, eğitim, otomotiv ve gayrimenkul sektörünün bu alana büyük ilgi gösterdiğini söylüyor. “Markalar bagajkapakları, servis
masaları gibi sticker bazlı alanları daha çok imaj reklamı için kullanıyor. LCD ekranlar ise hemen hemen her tür markanın tercihi oluyor. Özellikle bankalar ve hızlı tüketim markaları kendi network’lerini oluşturup belirledikleri hatlarda seyahat eden bir kitleyi hedefledikleri zaman ‘flyer’ veya ‘sample’ dağıtımı yapmayı da tercih ediyorlar” diye konuşuyor.
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?