Yaratıcılığını nasıl besliyor

Manajans İnteraktif İletişim Direktörü Emre Süvari, reklam sektörünün en hızlı gelişen ayağı olan interaktif reklamcılıkta söz sahibi bir isim.

1.10.2013 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Yaratıcılığını nasıl besliyor
ÇALIŞTIĞI MARKALAR
Manajans İnteraktif İletişim Direktörü Emre Süvari, reklam sektörünün en hızlı gelişen ayağı olan interaktif reklamcılıkta söz sahibi bir isim. 4 yıldır Manajans’ta bugünkü görevini yürüten Süvari, şimdiye kadar 4i London, Make Fresh Media, Publicis Yorum gibi ajanslarda ve Befunky isimli bir internet girişiminde önemli görevler üstlendi, çok sayıda büyük markaya hizmet verdi.

ÖNE ÇIKAN İŞLER
Londra’da Virgin Radio, Virgin V-Shop, Royal Mail, Tele Ware gibi markalarla Türkiye’de Turkcell, Shubuo, Garanti Bankası, Bonus, Autoban212 gibi marka ve müşterilerle çalıştı. Mixx’te 3 ödül birden alan Ülker Çikolatalı Gofret için hazırlanan “Türkiye’nin Gofreti” projesiyle 2 yıldır süren, gençleri markanın aktif yöneticileri haline getiren Gnçtrkcll kampanyaları da onun öne çıkan işleri arasında...

TRENDLERİ KEŞFETMEK İÇİN
Rekabetin çok yoğun olduğu bir sektörde imza attığı başarılı kampanyalarla adından söz ettiren Süvari’nin yaratıcılığını nasıl beslediğine gelince. Öncelikle Contagious Magazine ve Wired onun okumaktan en zevk aldığı dergiler. Online olarak da Mashable, Google Creative Sandbox gibi kaynaklardan beslendiğini söyleyen Süvari, “Bir süre sonra mainstream olacak trendleri erkenden keşfedebilmek için 9GAG, 4Chan gibi sözlüklerin derinliklerinde gezmek zaman zaman ufuk açıyor” diyor.

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz