Yeni CEO'nun önceliği

Reklam sektörünün en büyük ajanslarından Leo Burnett’te geçtiğimiz aylarda önemli bir değişim yaşandı.

1.04.2013 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Yeni CEO'nun önceliği
TANINAN BİR İSİM
Ajansta CEO’luk koltuğuna, Melda Tamtürk Barkın geldi. Barkın, sektörün yakından tanıdığı bir profesyonel. 14 yılı aşkın süredir Young&Rubicam’da çalışıyordu. 8 yıllık ajans başkan yardımcılığı görevinin ardından 2012 yılında genel müdürlük pozisyonuna yükseldi.

GÜZEL BİR FIRSAT
“Bu kadar uzun yıllar bir ajansta çalıştığınız zaman orası sizin bir parçanız oluyor” diyen Barkın, Leo Burnett’den kendisine CEO’luk teklifi geldiğinde, yine bu duygular içinde olduğunu belirtiyor. “Ancak güzel bir fırsat olduğunu düşündüm. Bu göreve gelmemdeki en kritik ve en önemli özelliğimin, ajansı bir yerden ‘daha iyi bir yere’ taşıma tecrübesi olduğunu söyleyebilirim” diyor.

YOĞUN GÜNDEM
Barkın, Leo Burnett’i oldukça yoğun bir gündemle devralmış. Bu nedenle ilk etapta, kendi içine dönüp mevcut ekipleri en iyi duruma getirmek için çalışacaklarını söylüyor. Yeni görevindeki önceliklerini de şöyle sıralıyor: “Üç konu önceliğim: Verimlilik, müşteri memnuniyeti ve yeni müşteri kazanımı. Müşterilerimizin bize verdiği her kuruşun karşılığını, en üst düzeyde aldıklarını hissetikleri bir ajans olmak istiyoruz.”

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz