Köşe Yazısı

Köşe Yazısı

Anadolu markaları yolculuğu Antakya'da başladı

Anadolu’yu karış karış gezerek, yerli girişimcilerimizi bulmaya ve teşvik etmeye çalışıyoruz

1 TEMMUZ, 2009

Köşe Yazısı

Sigorta sektörü kabuk mu değiştiriyor?

Geçtiğimiz dönemde sigorta sektöründe çok sayıda yönetici değişikliği yaşandı.

1 TEMMUZ, 2009

Köşe Yazısı

Perakendeden gelen sinyaller

Türk Perakende Sektörü, üretimden, pazarlamaya tüm bildik doğruları sorgulamakta.

1 TEMMUZ, 2009

Köşe Yazısı

Tekfen'in gündeminde perakende bankacılık var

Geçtiğimiz dönemde KOBİ bankacılığındaki güçlü performansla büyüyen banka, halihazırda 4 binin üzerinde KOBİ müşterisine hizmet veriyor

1 TEMMUZ, 2009

Köşe Yazısı

Denizbank'ta barbaros karakışla dönemi

Denizbank yeni dönemde daha da güçlü bir performans hedefliyor

1 TEMMUZ, 2009

Köşe Yazısı

En büyük erozyon markalarda yaşanıyor

Global kredi krizinin etkisiyle şirketlerin marka değerleri, düşüyor.

1 TEMMUZ, 2009

Köşe Yazısı

Axa Türkiye'den uygulama ihraç edecek

Axa’nın önümüzdeki dönemde Türkiye’de büyümeyi sürdürecek.

1 TEMMUZ, 2009

Köşe Yazısı

Alman devi Karstadt nerede hata yaptı?

Karstadt'ın çöküşü

1 TEMMUZ, 2009

Köşe Yazısı

"5 yıl sonra lider olacağız"

Uluslararası deneyime, Alman kültürüne ve Türk bakış açısına sahip olan Terstiege’nin ilk işi, şirketi yeniden yapılandırmak oldu.

1 TEMMUZ, 2009

Köşe Yazısı

"Pazar akıllı telefonlar ve 3G ile büyüyecek

Pierce, Türkiye’de cep telefonu pazarının gelecek için hala büyük bir potansiyel taşıdığı görüşünde.

1 TEMMUZ, 2009

Köşe Yazısı

"Butik mağazalar açma planımız var"

Sanset Gıda, yıllık 100 milyon TL’lik bir ciro hedefliyor

1 TEMMUZ, 2009

Köşe Yazısı

5 yılda payını yüzde 20'ye çıkaracak

Doğan Telekom, Smile ADSL’le birlikte cirosal anlamda da hızlı büyüyen bir şirket.

1 TEMMUZ, 2009

Köşe Yazısı

"Krizde maliyetimiz yüzde 30 azaldı"

Turcas enerjinin hemen hemen tüm kollarında faliyet gösteriyor.

1 TEMMUZ, 2009

Köşe Yazısı

En büyük erozyon markalarda yaşanıyor

Krizinin bazı finansal markaların değerleri, deyim yerindeyse “yerlerde” sürünüyor.

1 TEMMUZ, 2009

Köşe Yazısı

"Pazar akıllı telefonlar ve 3G ile büyüyecek"

Nokia Türkiye CEO’su Conor Pierce, pazarda öngörülen potansiyelin açığa çıkmasını 3G’nin sağlayacağını söylüyor.

1 TEMMUZ, 2009