CarrefourSA

#40 CarrefourSA

Perakende | İstanbul

Ciro
4.492.266.037₺
Vergi Öncesi Kâr (TL)
-534.060.515₺
İhracaat ( $ )
*
Çalışan Sayısı
10.545
Bugün 30 ülkede, yaklaşık 11 binin üzerinde marketi ve 350 bin çalışanı bulunan, Avrupa’nın lideri, dünyanın en büyük ikinci perakende zinciri Carrefour Grubu Türkiye’de ilk marketini 1993 yılında İçerenköy’de açtı. 1996 yılında Sabancı Holding ile Carrefour Grubu’nun gerçekleştirdiği ortaklık sonucu CarrefourSA ismi doğdu. CarrefourSA, 2005 yılında Gima ve Endi marketlerini satın alarak market ağını yaygınlaştırdı ve Anadolu’daki varlığını güçlendirdi. 2013 yılında şirket yönetiminin Sabancı Holding’e geçmesiyle yeni strateji oluşturuldu ve 165 milyon TL yatırım yapıldı. Şirket 2016 yılında yüzde 14 büyüdü.
(*) : Açıklanmadı
Carrefoursa, 52 yeni mağaza açacak
Şirket Panosu Haberleri

Carrefoursa, 52 yeni mağaza açacak

Carrefoursa, bu yıl çeşitli alanlarda 170 milyon TL yatırım yapıp, 52 yeni mağaza açmayı hedefliyor.

23 ŞUBAT, 2018

Carrefoursa en az 3 bin işçi alacak
Şirket Panosu Haberleri

Carrefoursa en az 3 bin işçi alacak

Carrefoursa Genel Müdürü Ergin: Bu yıl en az 3 bin kişiyi işe alacağız ve 100 milyon lira yatırım yapacağız.

21 ŞUBAT, 2017

Mehmet Nane, Carrefoursa'daki görevinden ayrıldı
Perakende

Mehmet Nane, Carrefoursa'daki görevinden ayrıldı

Carrefoursa Genel Müdürü Mehmet Nane görevinden ayrılıyor, yerine Ziya Hakan Ergin getiriliyor.

3 ŞUBAT, 2016

CarrefourSA Kiler birleşmesi tamamlandı
Perakende

CarrefourSA Kiler birleşmesi tamamlandı

Kiler Alışveriş Hizmetleri ile Kiler Ankara Mağazacılık ile CarrefourSA birleşmesi tamamlandı.

2 OCAK, 2016

Carrefoursa'dan ciro rekoru
Perakende

Carrefoursa'dan ciro rekoru

Carrefoursa Genel Müdür Mehmet Nane, “Hedeflediğimiz 4 milyar TL ciroyu gerçekleştiriyoruz" dedi.

25 ARALIK, 2015

"İlk 3 içinde olmak istiyoruz"
Söyleşiler

"İlk 3 içinde olmak istiyoruz"

Organize perakendenin en önemli oyuncusuydu. Ancak kâr etmiyor, cirosu artmıyor üstelik müşteri kaybediyordu. Sabancı’nın çoğunluğu almasıyla büyük bir dönüşüm başladı. Bu dönüşüme ise MEHMET NANE liderlik yaptı. 2014’te cirosunu yüzde 20 artıran şirket, uzun zaman sonra ilk kez kâra geçti. 2015’e hızlı giren şirket, başta Kiler olmak üzere toplam 500 milyon TL’lik 3 kritik satın alma yaptı. CarrefourSA Genel Müdürü Mehmet Nane, önümüzdeki süreçte de organik büyümenin yanı sıra inorganik büyüyeceklerini de söylüyor ve ekliyor: “Gelecek 5 yılda müşterinin kalbinde ve aklında bir numara olmak istiyoruz. Tüm sektörde ise ilk 3’te olacağız.”

10 EYLÜL, 2015

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.