Sıkışıklık sinyalleri

Sektörlerden gelen sinyaller ...

1.07.2012 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Sıkışıklık sinyalleri


FİYATA SIKI TAKİP
Hazır giyim perakendeciliğinde büyümenin yavaslaması doğrultusunda markaların alacağı önlemleri Birleşmiş Markalar Derneği Başkanı Yılmaz Yılmaz, şöyle değerlendiriyor: “Temel bir yöntem, borçları uzun vadeye yayabilmek. Böylece kısa vadede olabilecek sıkışıklığı gidermek mümkün olacak. Arz- talep ve fiyat dengesini de yakından takip ediyoruz. Kârlılığın yarattığı olumsuz baskıyı, verimliliği artırarak gidermeye çalışıyoruz. Optimum stok yönetimi, giderlerin rasyonalizasyonu bu dönemde de daha önceki dönemler gibi en çok üzerinde durduğumuz konular. Maliyetlerin düşürülmesine yönelik çalışmalar da öne çıkıyor.”

“İKİ OTEL AÇACAĞIZ”
“Tedbiri elden bırakmadan iyimserliğimizi koruyoruz” diyen Divan Grubu CEO’su Marcos Bekhit, şirketinin aksiyonlarını şöyle anlatıyor: “Yılın ikinci yarısında sektörün beklentilerimizin üzerinde bir performans göstereceği düşüncesindeyiz. Bu nedenle yılın ikinci yarısında, Divan’ın bir alt markası olarak ilki Bakü’de, ikincisi de Budapeşte’de açılacak, yoğunlukla sık ve kısa dönemli seyahat eden segmenti hedefleyen Divan Express markasıyla pazarımızı genişletmeye hazırlanıyoruz.”



İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz