FİYATA SIKI TAKİP
Hazır giyim perakendeciliğinde büyümenin yavaslaması doğrultusunda
markaların alacağı önlemleri Birleşmiş Markalar Derneği Başkanı Yılmaz
Yılmaz, şöyle değerlendiriyor: “Temel bir yöntem, borçları uzun vadeye
yayabilmek. Böylece kısa vadede olabilecek sıkışıklığı gidermek mümkün
olacak. Arz- talep ve fiyat dengesini de yakından takip ediyoruz.
Kârlılığın yarattığı olumsuz baskıyı, verimliliği artırarak gidermeye
çalışıyoruz. Optimum stok yönetimi, giderlerin rasyonalizasyonu bu
dönemde de daha önceki dönemler gibi en çok üzerinde durduğumuz konular.
Maliyetlerin düşürülmesine yönelik çalışmalar da öne çıkıyor.”
“İKİ OTEL AÇACAĞIZ”
“Tedbiri elden bırakmadan iyimserliğimizi koruyoruz” diyen Divan Grubu
CEO’su Marcos Bekhit, şirketinin aksiyonlarını şöyle anlatıyor: “Yılın
ikinci yarısında sektörün beklentilerimizin üzerinde bir performans
göstereceği düşüncesindeyiz. Bu nedenle yılın ikinci yarısında, Divan’ın
bir alt markası olarak ilki Bakü’de, ikincisi de Budapeşte’de açılacak,
yoğunlukla sık ve kısa dönemli seyahat eden segmenti hedefleyen Divan
Express markasıyla pazarımızı genişletmeye hazırlanıyoruz.”