53 yıllık Eti, tarihinde ilk kez bir marka satın alımı gerçekleştirdi. Şirket, 60 yıl önce Türkiye’nin ilk sanayi tipi dondurması olarak üretime başlayan Alaska Frigo’yu 13 milyon TL’ye bünyesine kattı. Rakibi Ülker’in aksine bugüne kadar satın alma ve ortaklıklara uzak duran Eti’nin bu stratejisini değiştirme nedeni ise aslında 2006’dan itibaren yaşadığı yeniden yapılanma. 2006 yılında düğmeye basılan yeniden yapılanma ile yönetim kadrolarının profesyonelleştiğini, birçok noktada olduğu gibi pazarlama ve satın almada da güçlendiklerini ifade eden Eti Yönetim Kurulu Başkanı Firuzhan Kanatlı, artık satın almalara hazır olduklarını söyledi. Kanatlı, “Bundan sonra da yurtdışında ve yurtiçinde yeni satın almalarla ilgileniyoruz. Özellikle de nostaljik markalar ilgi alanımızda” dedi.
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?