2,5 milyon mutlu müşteri

Turuncu Kart ile , milyon müşteriye ulaştı

1.07.2012 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
2,5 milyon mutlu müşteri


ÖDÜLÜ KAZANDI
BİRİNCİLİK GELDİ
Yapılan CRM çalışmaları sonucunda Teknosa CRM dalında, 2011 yılında İngiltere’de düzenlenen 2011 Retail Systems Awards ödüllerinde "Yılın Uluslararası Perakendecisi” kategorisinde birincilik ödülüne layık görüldü. müşterİ odakli yaklaşim Türkiye’de teknoloji perakendeciliği sektöründe Siebel uygulamasını kullanan ilk firma olma özelliğini elinde bulunduran Teknosa, bu uygulamanın süreçlerine sağladığı faydalarla müşteri odaklılığını başarıyla sürdürmeye ve sektördeki konumunu güçlendirmeye devam ediyor.

KARTA ÖZEL FIRSATLAR
ÖNCELİK KİMDE?

Teknosa Turuncu Kart sahipleri, karta özel sunulan indirim ve birçok avantajın yanı sıra kampanya ve indirimlerden herkesten önce haberdar olma şansı buluyor. Yıl boyunca sürecek özel çekilişlerle tatilden otomobile kadar birçok hediyeyi kazanma şansı bulan kart sahipleri, doğum günü gibi özel günlerinde de Teknosa’nın sunduğu özel hediyeler ve indirimlerden yararlanabiliyor. Doğum günlerinde özel olarak gönderilen indirim koduyla 1 ay süreyle alışveriş yapılabiliyor ve indirimden yararlanılabiliyor. segmentasyon Teknosa Turuncu Kart müşterileri, 2010 yılında müşteri öngörüsü kazanmak, pazarlama ve satış stratejilerini geliştirmek ve kampanya etkinliğini artırmak için değer ve davranışa göre segmente edildi. Segmente edilen müşterilere farklı fırsatlar ve kampanya modelleri uygulanabiliyor. Ayrıca, özel olarak optimum maliyetli, geri dönüşü yüksek kampanyalar düzenlenebiliyor.


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz