Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, “Müşterilerimizin iletişim ihtiyaçlarını karşılarken onlara pek çok alanda birçok ayrıcalık sunuyoruz” dedi.
Tuba İlze - CAPİTAL
Bireylerin dijitalleşmesinde Vodafone Red markasının önemli rol oynadığını söyleyen Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, “Müşterilerimizin uçtan uca iletişim ihtiyaçlarını karşılarken onlara seyahatten ulaşıma, eğlenceden yeme içmeye kadar pek çok alanda birçok ayrıcalık sunuyoruz” dedi.
Vodafone Red müşterileri, kendilerine sunulan özel faydalarla son 1 yılda toplam 502 milyon TL’lik ayrıcalıktan yararlandı. Tarifelerinde bulunan sınırsız uygulamalar sayesinde, en popüler uygulamalarda toplam 272 milyon GB interneti özgürce ve ek ücret ödemeden kullandı. Müşteri deneyiminde dijitalleşmenin gelişmelerinden faydalanmaya, kişiselleştirilmiş ve tutarlı deneyim sunmaya önem verdiklerini söyleyen Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin,“Bireylerin dijitalleşmesinde Vodafone Red markamız önemli rol oynuyor. Vodafone Red, sadece tarifelerden oluşan bir dünya değil. Müşterilerimizin uçtan uca iletişim ihtiyaçlarını karşılarken onlara seyahatten ulaşıma, eğlenceden yeme içmeye kadar pek çok alanda birçok ayrıcalık sunuyoruz” dedi. Özellikle yurt dışı ayrıcalıkların çok ilgi çektiğini belirten Meltem Bakiler Şahin, bu yıl ‘roaming’ yani dolaşım tarafında bazı yenilikler yapıldığına işaret ederek sözlerine şöyle devam etti: “Her Şey Dahil Pasaport artık 131 ülke yerine 200 ülkede geçerli. Tüm faturalı müşterilerimize otomatik olarak yüklenecek ‘Yurt Dışına Hoş Geldin Hediyesi’ sunuyoruz. ‘Yurt Dışı 1 GB’ ve ‘Yurt Dışı 3 GB’ adı altında iki yeni ek paket seçeneği geliştirdik. Yurt dışındayken hattıyla ilgili sorun yaşayan müşterilerimize ücretsiz bir şekilde Vodafone Müşteri Hizmetleri’ni arama imkânı sunuyoruz. Bu hizmetimiz daha önce ücretliydi. Vodafone Red ayrıcalıklarla ülke ekonomisine de önemli katkı sağlıyoruz. Vodafone Red müşterilerimize son 1 yılda yaklaşık 502 milyon TL’lik ayrıcalık sağladık. Önümüzdeki dönemde de Red'lilere hem kendilerini özel ve öncelikli hissettirecek, hem de yaşam tarzlarına uyan ayrıcalıklar sunmaya devam edeceğiz.”
Marka işbirlikleri 346 bin kez kullanıldı
Vodafone Red müşterileri, en seçkin markalarda hediye ve indirimlerden yararlanabiliyor. Red marka işbirlikleri son bir yılda toplam 346 bin kez kullanıldı ve müşterilere yaklaşık 65 milyon TL’yi aşkın fayda yarattı. Müşteri başına ortalama 188 TL tasarruf sağlandı. Red’liler ücretsiz İspark ayrıcalığı sayesinde arabalarını toplamda 342 bin saat ücretsiz park etti ve 8 milyon TL tasarruf sağladı; Opet’te 100 TL değerinde Yakıt Puan ayrıcalığı sayesinde arabalarına 30 bin kez indirimli yakıt aldı ve 3 milyon TL tasarruf sağladı, 12 bin kez Havaist ayrıcalığıyla İstanbul Havaalanı’na ücretsiz transferin tadını çıkardı ve 800 bin TL tasarruf sağladı; Budget indirimi sayesinde toplam 37 bin kez yüzde 40 indirimli araç kiraladı ve 37 milyon TL tasarruf sağladı. Yüzde 50 plaj indirimleri sayesinde 8 bin kez indirimli plaj girişi yaptı ve 2,4 milyon TL tasarruf sağladı.
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?