Liverpool’u nasıl ikna ettim ?

Hüseyin Doğan, Harvey Nichols, Dolce Gabbana gibi dünyanın önde gelen markalarının giydirdiği bir takımı nasıl ikna etmeyi başardıklarını ise şöyle anlatıyor

1.07.2012 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Liverpool’u nasıl ikna ettim ?


"EN BÜYÜK ZORLUK ÖNYARGIYDI"

Liverpool sponsorluğunu alırken en büyük zorluk, yaşadığımız önyargıydı. Sonuçta Liverpool’un daha önce çalıştığı dünya markalarının fazla çaba sarf etmelerine gerek yoktu. Biz ise belli bir önyargıyı kırmak zorundaydık. Üstelik kendimizle ilgili pozitif olmayan bir algıyı olumluya çevirmemiz gerekiyordu. Bu zorluğu aşmak için ise kendi yaklaşımımızı sunduk. Diğer dünya markalarından daha farklı ve etkiliydik ki bu işi alabildik. Sonuçta Liverpool, bizden aldığı bütçenin aynısını, hatta daha fazlasını başka bir markadan da alabilirdi.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz




Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için çerez politikamızı inceleyebilirsiniz.