Şirketler müşteriye temas için milyonlarca dolar harcıyor
rneği’nin
verilerine göre Türkiye’de yıllık kişi başına düşen araştırma harcaması
1,7 dolar seviyesinde, Bu rakam, gelişmiş ülkelerle kıyaslandığında
oldukça az, Ancak her geçen gün araştırmaya verilen önem ve ayrılan
bütçeler artıyor, Pazar araştırmalarına yönelik dünya çapında en büyük
organizasyon olan Esomar’m araştırmasına göre dünyada şirketlerin
araştırmaya ayırdıkları bütçe yüzde 3,4 büyürken Türkiye’deki
şirketlerin bu alana ayırdıkları bütçe yüzde 15’in üzerinde artıyor.
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?