Global sinerjiyle yenilikler getireceğiz

Lale Saral Develioğlu, 2016’nın global sinerjilerin meyvelerini görecekleri bir yıl olacağını düşünüyor.

16 ŞUBAT, 20160
Paylaş Tweet Paylaş
Global sinerjiyle yenilikler getireceğiz
YENİ ROTA NE OLACAK?
2015’te satın almalar sonrasında global sinerjileri yaratmaya odaklandık.
2016 global sinerjilerin meyvelerini göreceğimiz bir yıl olacak.
Yenilikçi ürünlerden 1 milyar TL ciro yaptık, yeniliğe devam edeceğiz.
Güçlü ve efsane olmuş markalarımızı, yeniliklerle güçlendirip büyüyeceğiz.
“Mutluluk her yerde” kampanyasını hem ürünlerimizde hem aktivitelerimizde yaşatmaya çalışacağız.
Türkiye’deki çikolatada kişi başı tüketim 2,5 kg, Avrupa’da 2-3 katı. Lider olarak görevimiz pazarı büyütmek.
Yaptırdığımız kapsamlı araştırmadan sonra boşluk gördüğümüz alanları fırsata dönüştüreceğiz.
Hibrid ürünlerden oluşan kategori artacak. Dondurulmuş gıda pazarı ve paylaşımlık ürün kategorisi büyüyecek.
Sağlık trendine uygun olarak ürünlerde yenilikler yapılacak. Yağ, tuz, şeker oranını azaltmaya devam edeceğiz.
Pazarlama bütçelerimizin en önemli kalemini televizyon alıyor ama onun ardından dijital ikinci sırada ve her yıl payını ciddi oranda artırıyor.

“YENİLİKÇİLİK 1 MİLYAR TL EK CİRO GETİRDİ” 
İHTİYACA DOKUNMAK 

Aslında her yıl kaç tane yenilikçi ürün çıkardığınızın yani adedin hiçbir önemi yok. Çünkü önemli olan yakaladığınız başarı. Yani bir şeyleri yapmak ve sonra bir karmaşa yaratmak ve o karmaşada da efsane ürünlere de gereken ilgiyi göstermemek başarısızlık olur. Çok yenilikçi ürün değil, doğru verimli, gerçek ihtiyaca dokunan ve dolayısıyla büyümeye katkıda bulunan ürünler bizim için önemli. 
AZLA BAŞARMAK 
O yüzden yenilikçi ürünlerin payı artıyor derken verimliliği artıyor demiştim. Yenilikçi ürünler geçen yıl 1 milyar TL ek ciro getirdi. Yani bu tutarın ne kadarının eski üründen ne kadarının yeni üründen gelmiş olmasının bir önemi yok. 100 ürün çıkarabilirsiniz hiç kâr etmezsiniz, 3 tane çıkarırsınız çok önemli bir kâr elde edersiniz. Aslında en iyisi, azla başarıyı yakalamak. O nedenle sayı değil onun getirdiği tüketici talebi bizi ilgilendiriyor ve kendimize hedef olarak onu koyuyoruz.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz




Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.