Liderlerin yeni yıl hesapları

CEO'ların ajandasında neler var?

17.07.2015 20:48:230
Paylaş Tweet Paylaş
Liderlerin yeni yıl hesapları

TALU, REKABETE ODAKLANACAK
Philip Morris Sabancı Genel Müdürü Turhan Talu’nun öncelikli konuları şöyle: “Sektörümüzde adil rekabet koşullarının devamlılığının sağlanması, her zaman olduğu gibi öncelikli konularımız arasında yer alacak. Ayrıca 2010 yılında şirket kültürümüzü daha girişimci bir yapıya kavuşturmak, ‘girişimci şirket’ kimliğine sahip olmak ana konumuz olacak. Tüm çalışanlarımızı da iş süreçlerine aktif şekilde katılma yönünde teşvik edeceğiz. Sektörümüzün lideri olarak faaliyet alanımıza giren her konuda görüşlerimizi net bir şekilde ifade edeceğiz. Gerek şirketimiz gerek sektörümüzü ilgilendiren konularda, bakış açımızı daha yüksek sesle dile getireceğiz. Daha aktif bir iletişim yaklaşımını benimseyeceğiz. Temel amacımız ise 5 yıllık iş hedeflerimiz doğrultusunda ilerlemek ve mevcut pazardaki payımızı artırmak.”

ETKİN MALİYET YÖNETİMİ
İlaç sektörünün önde gelen oyuncularından Deva Holding CEO’su Philip Haas, bu yıl öncelik vereceği konuları şöyle özetliyor: “Deva Holding’in, dünya standartlarına uygun yapılanmasını yakın bir geçmişte tamamladığını göz önüne aldığımızda, birden fazla alanda eş zamanlı gelişim ana odağımız olacak. Bu alanlar iş geliştirme, yeni ürün lansmanları, insan kaynakları gelişimi, pazarlama ve satış politikalarının etkinleştirilmesi, yurtdışı satışına eğilim ve tabii ki etkin maliyet yönetimidir. Bu başlıklar genel başlıklar gibi görünseler de bunların hiçbirinden vazgeçmemiz veya ödün vermemiz mümkün değil. Yeni satış ve pazarlama stratejileri geliştirirken güçlü ve yeni ilaçlarla pazara gireceğiz.”

YALINKAYA’NIN GÜNDEMİ PAZAR PAYI
Goldaş Kuyumculuk CEO’su Sedat Yalınkaya’nın gündeminde satış ve pazar payını artırmak öne çıkıyor. Yalınkaya’nın odaklanacağı başlıklar şunlar: “2010’da satışlarımızı ve pazar payımızı artırmaya odaklanacağımızı söyleyebilirim. Yine 2010 ve sonraki dönemde, Ar-Ge’ye yönelik yatırımlarımız devam edecek. Rekabette öne geçmenin yolu inovasyondan geçiyor. Mücevherat sektöründe hızlı olmak ve sürekli yeni ürünler üretmek durumundayız. Sektöre yepyeni ürünler kazandıran bir markayız. Ayrıca var olduğumuz pazarları ve hedef ülkeleri yeniden değerlendirmeliyiz diye düşünüyorum. Çünkü küresel kriz sonrası potansiyel pazarların coğrafyasında önemli değişimler meydana geldi.”

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz