Müşteri neler yarattı?

Müşterim ne ister? İşte tüm şirketlerin yanıtını aradığı, yanıtı da sürekli değişen büyük soru bu... Aslında müşterinin yeni talepleri sonsuza kadar bitmeyeceği için yenilik de inovasyon da hiç bitmeyecek.

18.05.2014 20:47:530
Paylaş Tweet Paylaş
Müşteri neler yarattı?


Bir filonun araç başına yılda 1.000 Euro yakıt tasarrufu elde edebileceği bu yeni teknolojiyle 2014 sonunda 1.000 araca ulaşmayı hedefliyoruz. Bu sayede 1 milyon Euro yakıt tasarrufu, 2 bin ton daha az karbon salımı ile çevreye katkı, yol ve yük güvenliği sağlamış olacağız.”

Brisa Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Levent Akpulat ise ticari araçlara yönelik tüm filo yönetim çözümlerini aynı çatı altında buluşturdukları ‘Profleet’i müşterilerinin görüş ve önerileriyle ortaya çıkardıklarını söylüyor.

Akpulat, “Profleet bünyesinde yer alan dünyanın ilk ve tek mobil tır bakım servisi olan Mobilfix, filoların ve kooperatiflerin ağır ticari araç parklarına giderek araçların periyodik bakım ihtiyaçlarını mobil ünitesinde yer alan ekipmanlar sayesinde karşılıyor. Mobilfix, ağır ticari araç sahiplerinin zaman ve maliyetten tasarruf etmelerini ve iş sürekliliklerini korumalarını sağlıyor” diyor.

DENNIS LU 3M TÜRKİYE AR-GE DİREKTÖRÜ
"İNOVASYONUN KAYNAĞI MÜŞTERİLERİMİZ55 BİNDEN FAZLA YENİLİKÇİ ÜRÜN

3M, 100 yılı aşkın süredir dünyanın en yenilikçi şirketleri arasında yer alıyor. İleri seviyedeki teknolojilerini, yeni ve daha önce denenmemiş şekillerde kullanarak, inovasyon yeteneğini 55 binden fazla ürünüyle sergiliyor. 3M'de müşterilerden alınan ilhamla geliştirilen fikirlerin önemli bir bölümü, inovasyona dönüşüyor.

SORUNU YERİNDE TESPİT
Scotch maskeleme bandımızın geliştirilme hikayesi, müşterilerimizden nasıl ilham aldığımızı gösteren çok güzel bir örnek. Bir 3M çalışanı olan Dick Drew, yeni üretilen zımpara kağıtlarını test etmek için yerel bir otomobil bakım istasyonuna gittiğinde, bir başka sorun dikkatini çekiyor.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz