Müşteri neler yarattı?

Müşterim ne ister? İşte tüm şirketlerin yanıtını aradığı, yanıtı da sürekli değişen büyük soru bu... Aslında müşterinin yeni talepleri sonsuza kadar bitmeyeceği için yenilik de inovasyon da hiç bitmeyecek.

18.05.2014 20:47:530
Paylaş Tweet Paylaş
Müşteri neler yarattı?

BENZERSİZ ÜRÜNLER
18 özgün patentle korunan dünyanın ilk ve tek Türk kahve makinesi Telve ve bu yıl pazara sunduğumuz yine 18 patentli, demlenen çayı uzun süre taze tutabilen, Türkiye'nin ilk ve tek otomatik çay makinesi Gurme daha yakından bilinen örnekler. Dünyada ilk ve tek dondurma yapma makinesi bölmesine sahip buzdolabını da bu örnekler arasında sayabiliriz.

MUSTAFA BİRHAN NIVEA BEIERSDORF PAZARLAMA DİREKTÖRÜ

"BAŞROLDE MÜŞTERİLERİMİZ VAR"
GİYSİDEKİ LEKE İZİ

Müşterilerimizi tüm inovasyon hikayelerimizin baş kahramanı yapıyoruz. 2011'de büyük bir heyecanla pazara sunduğumuz Black&VVhite serisi, Türkiye'de, tüketicilerin pudralı deodorantlarla ilgili en çok şikayet ettiği, giysilerdeki leke izlerine çözüm getirdi.

Özel geliştirilen formülüyle koyu renkli kıyafetlerde beyaz, açık renkli kıyafetlerde sarı leke bırakmayan Black&VVhite deodorant, 48 saati aşkın süreyle terlemeye karşı güçlü koruma sağlıyor. Aynı zamanda, kıyafetlerin koltuk altı lekesi olmadan, uzun süre giyilebilmesine olanak tanıyor.

PAZAR LİDERLİĞİ GETİRDİ

Tüketiciler bu inovasyonu o kadar sevdi ki Black&VVhite, Türkiye'nin en çok satılan deodorant serisi oldu. Geçen yıl haziran ayında ise yine çok inandığımız bir başka ürünü, yeni ve yenilikçi Nivea Duşta Vücut Kremi'ni tüketicilerimizle buluşturduk.

Zamanın gitgide değer kazandığı, yaşam temposunun hızlandığı günümüzde, özellikle kadınların cilt bakımıyla ilgili en büyük sorunlarından birinin, ekstra vakit ayırmakta zorlanmaları olduğunu gördük. Biz de ciltlerine hem etkili hem pratik bakım yapabilecekleri Duşta Vücut Kremi'ni geliştirdik. O da lanse edildiği dönemden itibaren en çok tercih edilen vücut kremi oldu.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz