Yaratıcı 40 ürün şirkete ne kattı?

Pek çok şirket yeni ürün stratejisini yenilikçilik üzerine kurmuş durumda. İnovatif yeni ürünleriyle fark yaratırken, cirolarını ve pazar paylarını artırıyorlar. Üstelik kullanabiliyor.

28.08.2014 22:21:420
Paylaş Tweet Paylaş
Yaratıcı 40 ürün şirkete ne kattı?


Ürün farklılaştırmanın ön plana çıktığı, lojistik verimliliği ve perakende yönetiminin daha önce hiç olmadığı kadar dikkate alındığı bu ürünle Batı pazarlarındaki payımızı ve bulunurluğumuzu ciddi oranda artırdık” diyor.

Pek çok şirket yeni ürün stratejisini yenilikçilik üzerine kurmuş durumda. İnovatif yeni ürünleriyle fark yaratırken, cirolarını ve pazar paylarını artırıyorlar. Innovation&Strategy, 40 şirketin en son çıkardığı yenilikçi ürünleri araştırdı. Yeni ürünle gelen başarıyı ortaya koydu.

CİROYU KATLADILAR
Şirketlerin yeni ürünlerinden en büyük beklentisi doğal olarak yüksek satış rakamlarına ulaşmak. Orka Holding, Türkiye’nin erkek hazır giyim sektöründe en yenilikçi markalarından biri. Şirketin genel koordinatörü Osman Arar, son yenilikçi ürünleri nanocare gömleklerinin efsane ürünleri arasına girdiğini söylüyor.

Arar, bu ürünün özelliklerini ve elde ettikleri başarıyı şöyle anlatıyor: “Hem ütüsü kolay bozulmayan hem leke tutmayan, dünyanın en lüks pamuklarından, yani uzun elyaf pamuklardan üretilen nanocare gömlekler en çok sattığımız inovatif ürün oldu. Ürün 3 yıldır mağazalarımızda. Piyasaya ilk sürdüğümüz tarihe göre satışının neredeyse yüzde 500 oranla arttığını görüyoruz. ”

Yeni ürünle şirketin cirosunu katlayan bir diğer şirket olan Amica’nın yönetim kurulu başkanı Serhan Akın, Arnica Bora adlı su filtreli elektrik süpürgesiyle Türkiye’de su filtreli süpürge pazarının oluşmasına öncülük ettiklerini söylüyor. Bora’nın havayla kilitlenen patentli su haznesi kilitleme sisteminin, kolayca takılıp çıkarılabildiğinden su haznesini temizlemenin oldukça kolay olduğuna değinen Akın, “Bu tasarım Türkiye’de, Avrupa’da ve ABD’de tasarım ödülleri aldı.

2011 yılından beri Türkiye’nin en çok satan süpürgesi oldu. 2007 yılında 50-60 bin adet süpürge üretirken 2013 yılında 1 milyon süpürge ürettik. Adetsel olarak Türkiye’de pazar lideriyiz. 2011 yılında 60 milyon TL olan ciromuzu 2013 yılında 190 milyona ulaştırdık” diye devam ediyor.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz