Öldürücü hıza dikkat

Yeni ürün sunumunda son dönemde bir “durağanlık” ve “azalış” trendi hakim...

1.07.2012 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Öldürücü hıza dikkat

YENİLİKLERE AÇIK
Türkiye’nin genç bir nüfusu var, elbette tüm yeniliklere açıklar. Bu nedenle örneğin buzlu çay gençler için bir yenilik. Yeni ürünler belirli zaman için trend olabilir, önemli olan o ürünün pazarda kalıcı olması. Bazı ürünler sağlıklı yaşam trendi nedeni ile raflardan inmiş olabilir. İçinde çok fazla katkı maddesi olan ürünlere karşı tüketiciler artık bilinçli.
EVDE ETKİSİ
Tabii bir de ekonomik krizin etkisi var. Kriz nedeniyle satın alma gücü düşünce tüketiciler daha ekonomik davranmak zorunda kalıyor. Örneğin kuruyemiş türlerinde artış görülüyor, tüketiciler eve kapandı ve TV ya da internet başında zaman geçiriyorlar. Bazı ürünlerde hala gelenekselliği seviyoruz. Örneğin sabun ve duş jelinde bildiğimiz kokuları olan ürünleri tercih ediyoruz. Şirketler, ürün çeşitliliğini artırmak için gösterdikleri çabayı kaliteyi korumak ve artırmak için göstermeli.


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz