Sosyal medya sayesinde iletişimde yeni bir döneme girildi. Artık şirketler ve müşterileri birbiriyle sosyal medya aracılığıyla "konuşmaya" başladı. Ancak henüz rakamlar, bu trafiğin yoğunlaşmadığını gösteriyor.
Şirketleri,
sosyal medya mecraları aracılığıyla soru, yorum, öneri, şikayet
yağmuruna tutan tüketiciler, hızlı yanıt ve çözüm bekliyorlar. İşte bu
noktada müşteri memnuniyetine önem veren şirketler, hem sadakati
artırmak hem de marka elçileri yaratmak için sosyal medya üzerindeki
diyaloga büyük önem veriyor. Bazı şirketler, bunun için özel
departmanlar bile kuruyor. Çünkü aslında bu iletişim, büyük fırsatları
da barındırıyor. Bu kanallardan tüketicilerin reaksiyonlarını kolayca
tespit eden şirketler, hızlı değişiklikler yaparak hem iş süreçlerini
kısaltıyorlar hem de önemli avantajlar yaratıyorlar.
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?