Yalınlığın gelecekteki sınırları

Yalın üretim teknikleri son 50 yıldır üretim faaliyetlerinde her gün yeni bir devrim yaratıyor.

10 EKİM, 20140
Paylaş Tweet Paylaş
Yalınlığın gelecekteki sınırları


Nihai sonucun ürün ve hizmet özelliklerinin müşteri değerine nasıl katkıda bulunduğu hakkında daha bilimsel bir öngörü olması, yani teslimat süresi, maliyet, kalite, cevap verebilirlik ve güvenilirlik gibi klasik yalınlık değişkenleri açısından nelerin en önemli olduğuna bakmanın yeni yollarını sunması ve müşteri tanımlı değerden uzaklaştıran her şeyi ortadan kaldırmak için çapraz işlevsel problem çözmeye yönelik yeni fırsatlar yaratması gerekir.

(1)    Bunlar ve başka örnekler hakkında daha fazla bilgi edinmek için mckinesy.com/leanmanagement’da bulunan bir makaleler koleksiyonu olan “Yalın Yönetilen Kuruluş: Günlük ilerlemeler, anlamlı hedefler ve kalıcı değerler için bir sistem (Ocak 2014)" başlığına bakabilirsiniz.
(2)    Müşteri yolculukları hakkında daha fazla bilgi için Ewan Duncan, Conor Jones, ve Alex Rawson’ın “Müşteri deneyimi hakkında gerçekler,” Harvard Business Review, 2013, Cilt 91, Sayı 9, ss. 90-98’e bakabilirsiniz.
(3)    Bakınız: Ananth Narayanan, Asutosh Padhi, ve Jim Williams, “Değer için ürün tasarlamak,” McKinsey Quarterly, Ekim 2012, mckinsey.com.
(4)    Bakınız: John DeVine ve Keith Gilson, “Müşteri deneyimini iyileştirmek için davranış biliminden faydalanmak,” McKinsey Quarterly, Şubat 2010, mckinsey.com.


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz




Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.