Sürdürülebilirlik hedeflerinde ne var?

Green Business, şirketlerin sürdürülebilirlik ajandasında yer alan 2014 hedeflerini sordu.

25 MAYIS, 20140
Paylaş Tweet Paylaş
Sürdürülebilirlik hedeflerinde ne var?

EBRU ŞENEL ERİM  
UNILEVER TÜRKİYE DIŞ İLİŞKİLER DİREKTÖRÜ
"PLAN KAPSAMINDA ÇALIŞMALARIMIZ SÜRÜYOR"

STRATEJİNİN TEMELİ
Unilever olarak Hayata Değer Katan Markalar adlı yeni pazarlama stratejimizi hayata geçirdik. Bu stratejimiz, sosyal, çevresel ve ekonomik ilerlemeyi, marka gelişiminin kalbine yerleştiriyor. Unilever Sürdürülebilir Yaşam Planı'nı pazara sunduğumuz her markaya entegre etmemiz anlamına geliyor.

Bu pazarlama stratejisi 3 temel üzerinde yükseliyor: 'İnsan' olgusunu birinci planda tutmak, 'marka sevgisi' geliştirmek ve markaların içindeki 'sihri' ortaya çıkarmak. Bu stratejiyle Unilever ile tüketici arasında daha açık bir bağlantı kurmaya başladık.

NELER YAPACAĞIZ?
Sürdürülebilir yaşamı yaygınlaştırarak gelecek nesillere sürdürülebilir bir büyüme sunmayı hedefliyoruz. 2014 yılında da 2020'ye kadar gerçekleştirmeyi taahhüt ettiğimiz Unilever Sürdürülebilir Yaşam Planı kapsamında, işimizi büyütürken ürünlerimizin çevresel etkilerini yarı yarıya azaltmayı, 1 milyardan fazla insanın sağlık ve esenliklerini artırmak için harekete geçmesine yardımcı olmayı, tarımsal hammaddelerimizin yüzde 100'ünü sürdürülebilir bir şekilde tedarik etmeyi planlıyoruz.

EBRU DİLDAR EDİN
GARANTİ BANKASI GENEL MÜD. YARDIMCISI
”TÜM OFİSLER ÇEVRE DOSTU OLACAK"
KAT EDİLEN YOL

Geçtiğimiz 3 yıl içerisinde özellikle çevresel performansımıza odaklandık. Örneğin 2013 yılında ISO14001 ile belgelendirilen Çevre Yönetim Sistemi'ne dahil hizmet noktası sayımızı tam 10 kat artırarak 260'a çıkardık.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz




Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.