Akbank'tan gençlere monoton iş!

Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü ile yeni filmlerini ve sosyal medyadaki yeni projelerini konuştuk:

1.07.2013 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Akbank'tan gençlere monoton iş!


Capital:Film projesinin adı neden “Monoton İş”?
- Gençlerde ne yazık ki bankacılığın sıkıcı ve monoton bir iş olduğuna dair yaygın bir kanı var. Bu imajı tek başımıza değiştirmemizinçok mümkün olmadığını bilmekle birlikte, bu yanlış algının üzerine giderek gençlerin dikkatini çekmek istedik. Monoton İş projesinde, bu algının üzerine gidiyor ve içeriğimizde de monoton ve sıkıcı olduğu düşünülen bankacılık hayatının bilinmeyen eğlenceli taraflarını vurguluyoruz.

Capital: Projenin başlangıç noktası nedir? Hangi ihtiyaçları dikkate aldınız?
- 5N1Kariyer.com sitemizin tanıtımı için yarattığımız Monoton İş, özetle sitede detaylarıyla anlatılan Akbank dünyasının hafif mizahi bir girizgahı diyebiliriz. Bankacılığa dair monoton ve sıkıcı algısını kırmak üzere kurguladığımız interaktif videoda, yüzeyde klasik bir bankacılık ortamı mevcutken kullanıcı videoyla etkileşime girdikçe, Akbank’ın neşeli, hayatın içinden yanları ortaya çıkıyor. Videonun sonunda da daha detaylı bilgiler için kullanıcıları 5N1Kariyer.com sitesine yönlendiriliyoruz

Capital:
Hedef kitleniz kimlerden oluşuyor?
- Bankacılık sektöründe bir kariyer sahibi olmayı düşünen üniversite öğrencileri ve genç profesyonellere hitap ediyoruz.

Capital: Bir banka olarak neden sosyal medyadasınız, hedef kitleniz kimler?
- Sosyal medya varlığı henüz çok eskiye dayanmasa da günden güne gelişen, hayatımızda yer edinen ve interaktif iletişimin sağlanabildiği bir ortam. Biz de bu ortamı mümkün olduğunca etkin kullanmaya özen göstererek, takipçilerimizle 7/24 iletişim halindeyiz. Takipçilerimiz Akbank ürünlerine ve hizmetlerine ilişkin bilgi alabiliyor, başvuru ve önerilerini iletebiliyor. Müşterilerimizin sosyal medya üzerinden markamıza doğrudan ulaşmalarını sağlayan yeni hizmetimiz Twitter.com/AkbankDestek müşteri hizmetleri hesabını Türkiye’de bankalar arasında bir ilk olarak biz başlattık.

Capital:
Sosyal medyada kullandığınız kanallar hangileri? Bu kanallara içeriği kim sağlıyor?
- Sosyal medyada kullanıcıların takip ettiği tüm kanallarda yer almaya özen gösteriyoruz. Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest farklı ihtiyaçlarımıza yönelik kullandığımız ve takipçilerimizle bir araya geldiğimiz mecralar.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz