Akbank'tan gençlere monoton iş!

Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü ile yeni filmlerini ve sosyal medyadaki yeni projelerini konuştuk:

1.07.2013 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Akbank'tan gençlere monoton iş!

Farklı kanalları yönetirken ilgili kanalın diline uygun bir iletişim geliştirerek ihtiyaçlarına yönelik projeler hayata geçirmeye dikkat ediyoruz. Bu kanalları yönetirken Kurumsal İletişim Bölümü olarak Akbank Direkt Bankacılık Bölümü, Sosyal Medya ve Topluluk Yönetimi ekibiyle birlikte çalışıyoruz. Aynı zamanda sosyal medya ajansımızdan da bu kapsamda destek alıyoruz.

Capital:Sosyal medya projeleri üretirken projeleri nasıl belirliyorsunuz?
- Sosyal medya projeleri üretirken en önemli olan nokta trendleri doğru takip edebilmek. Doğru projeler hayata geçirebilmek için sosyal medyanın içinde olmak ve kullanıcıların ihtiyaçlarını, yönelimlerini takip edebilmek büyük önem taşıyor. Yenilikçi projeler hayata geçirebilmek dijital gündemi ve yeni mecraları takip etmeyi gerektiriyor. KPCB Internet Trends 2013 araştırmasına göre dünyadaki internet kullanıcı sayısının 2,4 milyara çıktığı, sosyal ağlardan günde 500 milyon fotoğraf paylaşıldığı günümüzde kullanıcı yönelimlerini takip eden araştırmalar da oldukça faydalı. Biz de tüm bu araştırmaları, trend analizlerini yakından takip etmeye çalışıyoruz.

"21 farklı hesabı yönetiyoruz"
EN DEĞERLİ BANKA MARKASI

Akbank, Brand Finance tarafından hazırlanan "Dünyanın En Değerli 500 Banka Markası-2013" sıralamasına göre üst üste ikinci kez "Türkiye'nin En Değerli Banka Markası" oldu. Çok yüksek bir bilinirliğe sahip bir marka olarak, neredeyse sosyal medya var olduğundan beri biz de bu dünyada yer aldık diyebiliriz. Sosyal medya kullanıcıları uzun zamandır, "Kredi Makinesi" gibi Türk bankacılık sektörüne öncülük eden uygulamalarımızı ve hizmetlerimizi konuşuyor. Etkin olarak bu dünyadaki iletişimimizi yönetmeye ise ilk kez 2010 Temmuz ayında Facebook.com/Akbank snayfamız ile başladık.
İNTERAKTİVİTE ARTTI
Bugün Axess, Fish ve Wings kredi kartlarımız, exi26 müşteri segmentimiz, Akbank Sanat, Akbank Yatırımcı ve Akbank sayfamız başta olmak üzere Facebook, Twitter, Google+, Pinterest, Linkedin, Youtube ve Instagram ile birlikte toplam 21 hesap yönetiyoruz. Facebook ve Twitter üzerinden sağladığımız hizmetler ve avantajlar sayesinde müşterilerimizle ve müşterimiz olmayan takipçilerimizle daha fazla interaktivite kurup daha da fazla takipçi sayısına ulaşabilme imkanımız oluyor.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz