Ayda 20 milyon kişiye ulaşıyoruz

"Sosyal medya bizim için reklam ve medya değil, etkileşim kanalı...

8.04.2016 13:11:260
Paylaş Tweet Paylaş
Ayda 20 milyon kişiye ulaşıyoruz


Ama cilt bakımı kategorisi daha çok, “Cilt tipime göre hangi ürünü ne zaman kullanmalıyım ya da problemlerimi nasıl gidermeliyim” sorusuyla meşgul. Haliyle buralarda sosyal medya stratejimiz farklı ilerliyor.

Sosyal medya üzerinden uyguladığınız öne çıkan projeler neler? Bu projeler kaç kişiye ulaştı?
Makyaj kategorisinde tüketicinin en önemli sorusu “Nasıl kullanırım?” Biz de tüketicinin bu ihtiyacına yönelik videolar hazırlıyoruz.

Blogger Nil Ertürk ile “Eyeliner nasıl sürülür” üzerine tüketicinin eyeliner sürerken karşılaştığı tüm zorlukları anlatan komik bir video çektik. Tüm sosyal medyada yayınladığımız videoda bu konuda kolay çözümleri gösteriyoruz.

Böylece televizyondan tüketiciye bir şeyi dikte etmekten farklı olarak onun tam ihtiyacına yönelik servis verip etkileşime geçiyorsunuz. Örneğin gelen bir yorum üzerine videonun mobil versiyonunu çektik. Kullanıcılarımız da işlerine yarayan bir şeyi eğlenceli bir şekilde öğreniyor.

Bu projelerin size somut geri dönüşü nasıl oldu?
Maybelline Kusursuz Cilt Hareketi ve eğitici videolar satın alma isteğinin yüzde 50 oranında artışına olanak sağladı. Garnier markasında Sinem Kobal ile gerçekleştirdiğimiz oyun projesi ise markanın pazar payını 2 kat büyüttüğünü görüyoruz.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz