Efsane Akbank'la dijital dünyada

Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü, "Serginin iletişim çalışmalarında sanatçının vizyonuna uygun iletişim stratejisi yürütmeye özen gösterdik "diyor.

25.03.2014 16:53:570
Paylaş Tweet Paylaş
Efsane Akbank'la dijital dünyada


"FOTOĞRAF BAŞINA 8 BEĞENİ ALDIK"
SOSYAL MEDYA

Entegre dijital iletişim kampanyamızın bir diğer önemli bacağını ise sosyal medya oluşturdu. Anish Kapoor eserlerinin ilginçliği sebebiyle sergi ziyaretçilerinin yoğun bir şekilde Instagram kullanacaklarını tahmin ediyorduk. Biz de hem sergi için oluşturduğumuz etiketin tanınması hem de Instagram kullanıcılarına ilham verebilmek amacıyla Türkiye'de en çok takipçisi bulunan Instagram fenomenleriyle özel bir proje gerçekleştirdik.

INSTAGRAM'DA PAYLAŞILDI
Kampanya kapsamında, Anish Kapoor sergisini özel bir rehberli turla gezen fenomenler, etkileyici fotoğraflarını Instagram'da paylaşmaya devam ediyor. Paylaşılan her bir fotoğraf ortalama 8 bin beğeni alıyor. Bu rakamlar aynı zamanda, projelerimizle sanata olan ilgiyi artırabilmekteki katkımızı simgesel olarak da gösteriyor.

INSTAGRAM'DA PAYLAŞILDI
Kampanya kapsamında, Anish Kapoor sergisini özel bir rehberli turla gezen fenomenler, etkileyici fotoğraflarını Instagram'da paylaşmaya devam ediyor. Paylaşılan her bir fotoğraf ortalama 8 bin beğeni alıyor. Bu rakamlar aynı zamanda, projelerimizle sanata olan ilgiyi artırabilmekteki katkımızı simgesel olarak da gösteriyor.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz