Hangi blogger

Şirketlere işbirliği yaptıkları bloggerlerı sorduk.THY'den Loreal'e GittiGidiyor'dan Mavi Jeans'e markaların seçimleri..

26.10.2015 13:56:320
Paylaş Tweet Paylaş
Hangi blogger
TREND ÖNCÜLERİYLE ÇALIŞIYOR
E-ticaret sitesi GittiGidiyor “Cadde” portalinde, marka ortaklıklarına ve sezona göre farklı hedef kitlelere hitap eden blog yazarlarıyla işbirliği yapıyor. Örneğin, yaz döneminde moda blog yazarlarını, okul döneminde teknoloji blog yazarlarını, evlilik döneminde ise dekorasyon blog yazarlarını yaptığı projelere göre tercih ediyor. Şirket, Cadde portalının lansmanında
da birçok blog yazarıyla ortak çalışmalar ve yarışmalar yapmış. Bu kapsamda trend öncüsü blog yazarları ve ünlülerden Gamze Saraçoğlu, Billur Saatçi, iconjane, Ayşe Kucuroğlu, Tuna Mert, Onur Yüksel ve Niyazi Erdoğan gibi isimlerle çalışmış. Bunlardan en öne çıkanı ise Billur Saatçi ile yaptıkları işbirliği olmuş. GittiGidiyor Marka PR ve İletişim Müdürü Banu Betül Güler projeyi şöyle anlatıyor: “Billur, Cadde için bir trend yazısı yazdı ve bu sitemizde paylaşıldı; kendi blogunda da Cadde’de satılan ürünlerle yaptığı bir moda çekimini yayınladı. Bu çekimin sonunda ise kişilerden bu kreasyonlara benzeyen kombinler oluşturmalarını ve bunları Instagram’da paylaşmalarını istedi. Billur gelen kombinleri bizzat değerlendirerek kazananları belirledi ve bloğundan paylaştığı Cadde ürünlerinden hediyeler verdi. Bu kampanya sonucu Instagram takipçi sayımız neredeyse yüzde 200 artış gösterdi ve 500’e yakın kombin paylaşıldı” diyor.
MERCEDES’İN MODA RÜZGARI
Mercedes-Benz Türk 2013’ten bu yana ana sponsoru olduğu “Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul” (MBFWI) çerçevesinde farklı bloggerlarla birlikte ilerliyor. Şirket beraber çalıştığı bloggerları sadece takipçi ve etkileşim rakamlarına göre değil, yaşam tarzları ve belirledikleri hedef kitlenin marka ile uygunluğuna göre belirliyor. MBFWI kapsamında bloggerlar, Türk moda dünyasının önde gelen tasarımcıları ile Mercedes-Benz araçlar içerisinde röportajlar gerçekleştiriyor ve otomobil modellerini test ediyor. Mercedes-Benz Türk’ten yapılan açıklamada “Böylece otomotiv dünyasına uzak moda ve lifestyle takipçilerine, moda desteği vermenin yanı sıra araçlarımızı tanıtma fırsatı bulduk” deniyor. Club Med ise dünyanın çeşitli noktalarındaki 70’ten fazla premium tatil tesisinin tanıtımı için bloggerlar ve sosyal medya fenomenleriyle işbirliği yapıyor. Club Med
Güney Akdeniz Ticari Bölge Direktörü Eric Georges, “Takipçi sayısı, takipçi profili ve blog veya hesabın çizgisi bizim için önemli kriterler. Örnek olarak blogger Gamze Biran ve Instagram fenomeni Sezgin Yılmaz’ı verebiliriz” diyor. Son olarak, Biran ve Yılmaz Instagram hesaplarından ve bloglarından yayınladıkları fotoğraflar ve özel yazılarla Maldivler’deki Club Med Kani tesislerinin tanıtımına katkı sunmuş.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz