Senaryonun finali twitter'da yazıldı

Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü’yle Akbank 10’uncu Kısa Film Festivali’nin tanıtım projesini konuştuk.

3.08.2014 20:06:310
Paylaş Tweet Paylaş
Senaryonun finali twitter'da yazıldı


Geleneksel medya kanallarının yanı sıra sosyal medyayı aktif olarak iletişimde kullanan Akbank, 10’uncu Kısa Film Festivali için özel bir projeyle dijital dünyada dikkat çekti.

Projenin detaylarını, çıkış noktasını ve aşamalarını konuştuğumuz Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü, Akbank’ın yenilikçi yüzünün iletişim çalışmalarına da birebir yansıdığını belirtiyor ve “Bu projeyle kısa filmin doğasına uygun bir sosyal medya iletişimi hedefledik ve hedef kitlemizi projenin içine dahil ettik” diyor.

Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü’yle Akbank 10’uncu Kısa Film Festivali’nin tanıtım projesini konuştuk:

Projeyi hazırlarken hangi fikirden yola çıkıldı?
Akbank, Türkiye’nin en değerli banka markası olarak alanlarının ilki olan projelerle Türkiye’nin ortak geleceğine yatırımlarını aralıksız sürdürüyor. Her yıl yüzlerce projeyle sanat severlerle buluşuyoruz. Projelerimizin en başta yola çıkarken uzun soluklu projeler olmasına önem gösteriyoruz.

Bunlardan biri de Akbank Kısa Film Festivali. Bu sene 10’uncu kez düzenlediğimiz festival için hersaydım sonu böyle olmazdı” diyen biri olduğu düşüncesiyle biz de Akbank Kısa Film Festivali için tüm sinema severleri, içlerindeki senaristle buluşturup tanıtım filmimizin senaryo aşamasına dahil ettik.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz