Akbank Kısa Film Festivali, her yıl festival kadar tanıtım filmiyle de
ilgi odağı oluyor. Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat
Göllü,"Bu yıl, tüm sinema severleri içlerindeki senaristle buluşturup
tanıtım filmimizin senaryo aşamasına Twitter'ı da dahil ettik"diyor.
Akbank Kısa Film Festivali, her yıl festival kadar tanıtım filmiyle de
ilgi odağı oluyor. Bu yıl festivalin tanıtım filmini ilk 5 gün içinde
izleyenler 17 bin tweet atıp düşüncelerini paylaştı.
Tanıtım filmi ayrıca 400 binin üzerinde görüntülendi. Başarılarını her
yıl festivalin ruhuna uygun iletişim projeleri tasarlamalarına bağlayan
Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü, "Bu yıl, içimizdeki
senaristi ortaya çıkarmak için orijinal bir proje düşündük.
Tüm sinema severleri içlerindeki senaristle buluşturup tanıtım
filmimizin senaryo aşamasına Twitter'ı da dahil ettik"diyor.eçtiğimiz
mart ayında gerçekleşen Akbank 10’uncu Kısa Film Festivali, bu yıl da
yurtiçi ve yurtdışmdan geniş katılım, atölye çalışmaları ve
söyleşileriyle sinema severlere 10 gün boyunca keyifle takip ettikleri
bir program sundu.
309 filmin başvurduğu festival, yarışma ve yarışma dışı bölümlerin yanı
sıra farklı coğrafya, kültür ve düşünceyi bir araya getirdi. 16 ülkeden
98 film, 21 seans, 11 söyleşi ve atölye çalışması, sinema dünyasından 19
konuğuyla Akbank 10’uncu Kısa Film Festivali’nin iletişiminde de özel
kanallar kullanıldı.