Tanıtım filminin bilinirliğini artırmak için nasıl bir kurgu yaptınız?
Akbank Kısa Film Festivali öncesi hem bilinirliği artıracak hem de
sosyal medya yayılımı sağlamak amacıyla dijital bir kurgu hazırladık. Bu
bir dakikalık kısa kurguda, ilk önce tren istasyonunda birbirine karşı
yönlerden koşan bir genç kız ve delikanlının tam buluşma anındaki
kavuşmalarını dijital takipçilerimizle paylaştık.
Bu romantik buluşma anının devamını takipçilerin yazmasını, #bencesonra
hashtag’ini izleyenlerin tahmin etmesini istedik. Filmimizin büyük ilgi
gördüğünü söyleyebilirim.
İzleyen herkes hashtag ile senaryonun devamını yazarak Twitter’da
yarışmaya dahil oldu. Yarışmanın sonunda ise filmimizin finalini tüm
katılımcılarımızla paylaştık. Finalimizde tüm bu senaryonun bir film
seti ve sahnesi olduğu ortaya çıkıyordu.
Sosyal medyada tanıtım filmine ilgi nasıl oldu?
İlk 5 gün gibi oldukça kısa bir zamanda filmi izleyen 17 bin kişi tweet attı, 400 binin üzerinde de görüntülenme elde ettik.
Bu proje bize hem yeni bir yöntemi deneme hem de dijital hedef kitlemize
keyifli, esprili, genç ve dikkat çekici bir araçla ulaşma fırsatı
sundu. Filmimizle festivalimizin bilinirliği artırırken projenin
orijinal yapısıyla festival kapsamında sosyal medyada yayılımımızı da
artırdık.