Senaryonun finali twitter'da yazıldı

Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü’yle Akbank 10’uncu Kısa Film Festivali’nin tanıtım projesini konuştuk.

3.08.2014 20:06:310
Paylaş Tweet Paylaş
Senaryonun finali twitter'da yazıldı


Tanıtım filminin bilinirliğini artırmak için nasıl bir kurgu yaptınız?
Akbank Kısa Film Festivali öncesi hem bilinirliği artıracak hem de sosyal medya yayılımı sağlamak amacıyla dijital bir kurgu hazırladık. Bu bir dakikalık kısa kurguda, ilk önce tren istasyonunda birbirine karşı yönlerden koşan bir genç kız ve delikanlının tam buluşma anındaki kavuşmalarını dijital takipçilerimizle paylaştık.

Bu romantik buluşma anının devamını takipçilerin yazmasını, #bencesonra hashtag’ini izleyenlerin tahmin etmesini istedik. Filmimizin büyük ilgi gördüğünü söyleyebilirim.

İzleyen herkes hashtag ile senaryonun devamını yazarak Twitter’da yarışmaya dahil oldu. Yarışmanın sonunda ise filmimizin finalini tüm katılımcılarımızla paylaştık. Finalimizde tüm bu senaryonun bir film seti ve sahnesi olduğu ortaya çıkıyordu.

Sosyal medyada tanıtım filmine ilgi nasıl oldu?
İlk 5 gün gibi oldukça kısa bir zamanda filmi izleyen 17 bin kişi tweet attı, 400 binin üzerinde de görüntülenme elde ettik.

Bu proje bize hem yeni bir yöntemi deneme hem de dijital hedef kitlemize keyifli, esprili, genç ve dikkat çekici bir araçla ulaşma fırsatı sundu. Filmimizle festivalimizin bilinirliği artırırken projenin orijinal yapısıyla festival kapsamında sosyal medyada yayılımımızı da artırdık.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz