Sosyal medya ajansları yükseliyor

Sosyal medya ajanslarının sayısı 40'ı aşmış durumda. Ancak bu ajanslardan sektöre yön verebilecek konumda olanların sayısı 10'u geçmiyor.

3 AĞUSTOS, 20140
Paylaş Tweet Paylaş
Sosyal medya ajansları yükseliyor


HEDEF BİLİNİRLİK
Markalarımızı Anadolu Sigorta Street Fighter filmi, Nescafe 3'ü1 Arada Muhabbet Rekoru, Dove Anne Bence Sen gibi sosyal medyada meşhur edecek, haklarında konuşturacak işler yaparak büyütüyoruz. Sosyal medyayı en başarılı kullanma hedefleri arasında bilinirlik artırma ve promosyon kampanyalarını düzenleme veya duyurmayı sayabiliriz. Biz genellikle bu yöne gidecek işleri yapmaya çalışıyoruz.

ELİF TÖZGE / PUBLICIS MODEM TÜRKİYE GENEL MÜDÜRÜ
"Gereken değer verilmiyor'
EN BÜYÜK FARK

Müşterilerimizle genelde uzun soluklu ilişkiler kurma çabası içinde olan bir ajansız. Bizim için en büyük farklılaşma alanımız arkamızdaki Publicis Groupe gücü. Müşterilerimiz arasında sadece sosyal medya iletişimi/içerik üretimi yaptıklarımız olduğu gibi tüm dijital iletişiminden sorumlu olduğumuz özel müşterilerimiz de mevcut.

İÇERİKLER TUTARLI OLMALI
Sosyal medya marka iletişiminde hemen hemen her alanda kullanılıyor diyebiliriz. Belki biraz markalaşma hariç, bu hedeflerin kullanılma oranları da birbirlerine oldukça yakın çıkacaktır. Buradaki esas problem koyulan hedefle istenen uygulama veya içeriklerin tutarlı olmaması.

Sosyal medya kullanım yaygınlığında ülkemiz üst sıralarda yer alsa da sosyal medya pazarlaması konusunda ne yazık ki olmamız gereken noktanın aşağısında kalıyoruz. Bunun birçok sebebi var ancak esas nokta, markaların halen daha dijital iletişime ve sosyal medyaya gereken değeri vermemeleri.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz




Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.