Akademi mezunları milyonu aştı

Türkiye'de şirket akademileri her geçen yıl mezunlarına mezun katarak etkilerini artırıyor.

1 MAYIS, 20130
Paylaş Tweet Paylaş
Akademi mezunları milyonu aştı


MAKSİMUM PERFORMANS
Arkas’ın bir asrı aşan tecrübesinin çalışanlara aktarılması amacıyla 2007 yılında kurulan Arkas Akademi’den şimdiye dek 4 bin 450 çalışan faydalandı. Konusunda uzman yöneticilerin ders verdiği akademide, ağırlıklı olarak acente ve liman hizmetleri iş kollarındaki çalışanlara mesleki eğitimler veriliyor. Çalışanlar ilk önce “temel bilgiler” eğitimi alıyor. Bu eğitimlerle Arkas’ın faaliyet alanları ve sektör hakkında bilgi sağlamak hedefleniyor. Daha sonra acente hizmetleri kapsamında “acente temel bilgileri”, “konteyner planlama ve kontrol”, “dış hesaplar”, “dokümantasyon”, “gümrük, aktarma”, “liman hizmetleri”, “ordino”, “risk yönetimi”, “satış ve pazarlama” eğitimleri veriliyor. Liman hizmetleri kapsamında ise “limancılık temel bilgileri”, “ambar operasyonu”, “gemi operasyonu”, “kapı operasyonu” ve “ticari tarife” gibi eğitimler aktarılıyor.

Çalışanlara sektörle ilgili eğitimlerin yanında yabancı dil, yetkinlik geliştirme ve teknik eğitimler de veriliyor. Ayrıca Arkas yöneticileri için “yönetici geliştirme programı” ve “liderlik geliştirme etkinlikleri” de gerçekleştiriliyor. Şirket çalışanları akademiden diledikleri eğitimi talep edebiliyor ve işe yeni başlayanlar için pozisyonunun gerekliliklerine göre eğitim programları oluşturuluyor. Ayrıca departmanlardan gelen taleplere göre butik eğitimler de düzenleniyor.

Arkas Holding’den yapılan açıklamada akademinin amacı “hem işe yeni başlayanların hem de mevcut çalışanların görevlerini maksimum performansla yerine getirebilmesine yardımcı olmak” olarak tanımlanıyor.

ÇALIŞANLAR NEIL ARMSTRONG OLDU
Eczacıbaşı Topluluğu kuruluşlarından Eczacıbaşı Yapı Gereçleri’nin, VitrA ve Artema markalarının pazarlama ekipleri için hazırlanan “Marketing Academy” 2012 yılında eğitime başladı. İlk yılında “Marketing Explorers” başlığıyla hayata geçirilen program kapsamında 21 eğitim düzenlendi. Marka yapısı oluşturma, stratejik pazarlama, yaratıcılık, liderlik gibi konulardaki eğitimlerin yanı sıra, pazarlama alanından örnekler ve önemli vaka hikayelerinin aktarıldığı sohbetler gerçekleştirildi. Bu yıl da devam eden program kapsamında pazarlama alanında önemli başarılara imza atan yerli ve yabancı profesyonel eğitimcilerin yanı sıra, Eczacıbaşı Yapı Ürünleri Grubu’nun üst düzey yöneticilerinin deneyimlerini paylaşacağı eğitimler gerçekleştiriliyor.

Ağırlıklı olarak pazarlama ekiplerinin katıldığı eğitim programına stratejik pazarlama, satış kategori ve yurtdışı ofislerinden çalışanlar da katılıyor. Marketing Academy, sürekli gelişim temeline dayalı olarak geliştirildiğinden mezun olmak değil, eğitimleri tamamladıkça seviye atlamak üzerine kurulmuş bir sistem. “Marketing Explorers” başlığına paralel olarak, 2012 yılındaki eğitimleri tamamlayanlar, seviyelerine göre farklı kaşiflerin unvanını taşımaya hak kazandı.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz




Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.