"Bağımsız markalaşmak"

Kablosuz çağda reklamcılığın,satışın ve markalaşma tecrübesinin geleceği.

17 TEMMUZ, 20150
Paylaş Tweet Paylaş
Bağımsız markalaşmak
ANA FİKİR Eğer pazarlama, reklamcılık ya da markalaşma işindeyseniz, şunu bir düşünün: Ürünün hedef izleyiciye ulaşması için üç TV spotu eskiden yeterliyken, şimdi aynı şey için yetmiş kadar spot gerekebiliyor. İnsanlar artık basitçe pazarlama mesajlarına dikkat etmiyor mu? Hayır. Sadece hangi mesajlara dikkat edeceklerini seçiyorlar. Kablosuz teknoloji sayesinde müşteriler artık reklama istedikleri gibi, istedikleri yerde ve zamanda tepki verme lüksüne sahipler. Wal-Mart, McDonald’s, Starbucks, Kellogg’s, MTV, Procter & Gamble gibi birçok önde gelen şirket ve diğerleri halen kablosuz teknoloji olmadan, tek seferde milyonlarca müşteriye ulaşabiliyorlar. Teknoloji bu şirketlere, satın alma kalıplarına dair eşi görülmemiş bir bakış ve en olası müşterilere göre pazarı tanımlama ve pazarlama yapma imkanı veriyor. Bu kablosuz pazarlama çağında markanız, farklılaşmanın ve müşteri onayının tüm yeni seviyelerinin keyfine varabilir ve müşteriler de anlık kazançlardan ve ihtiyaçlarına göre biçimlendirilmiş bireysel mesajlardan fayadalanabilirler. Bağımsız Markalaşmak, ileri teknolojinin ve ilerici iş stratejilerinin bu şaşırtıcı kesişmesininin sınırsız sanal gücünden, müşterilerin dikkatini çekecek ve sadakatlarini kazanacak, kayda değer bir tecrübe yaratmak amacıyla nasıl faydalanılacağını göstermektedir.

BU KİTABA NEDEN İHTİYACINIZ VAR?
Bu kitap, dünyanın en güçlü ve başarılı markalaşma stratejilerini şirketinizde nasıl uygulayabileceğinizi göstermektedir.  

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz