Ciro mu yoksa kârlılık mı önemli? Şirketler cephesinde bu soruların yanıtlarını araştırdık.
2012'de Türkiye'nin en büyük 500 şirketinden neredeyse yarısı, çift haneli büyüyerek yılı kapattı. Bu tablo, 2013’te de devam ediyor. 2013, şirketlerin cirosal bazda büyümelerine hız verdiği bir yıl oldu. Yaptığımız araştırma da bu gerçeği gözler önüne seriyor. Araştırmamıza katılan 42 grup ve şirketten 30’u, 2013’te ciroda büyümeye 2012 öncelik verdiğini açıklıyor. Sadece 12 şirket odağında kârın olduğunu söylüyor.
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?