Tamamen açık mı?

Uzmanlar ve CEO’lar, “açık kapı politikasını” yeniden gözden geçiriyor.

1.06.2013 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Tamamen açık mı?

NASIL SINIR KOYULMALI?
Ayrıca neden sınır koyduğunuzu da her zaman açıklamak zorunda değilsiniz. Kısaca “gitmem gerekiyor” veya “ üzgünüm ancak şu anda yardımcı olamam, lütfen e-posta gönderin” diyebilirsiniz.

AYSEN ZAMANPUR / SILK&CASHMERE CEO’SU
"HER AN HERKES İÇİN ULAŞILABİLİRİM"
KISA SÜRE KİLİTLERİM

Ben hep açık kapı politikası uyguluyorum. Sadece belirli zamanlarda kapıma bir işaret koyuyor ve kısa süre kilitliyorum. Bunun nedeni de toplantılarım. Bizim işimiz yurtdışıyla olduğu için her zaman telefonun ucunda acil sorular olabiliyor.
ACİL İSE ARAYA GİRERLER
Yapılacak toplantı çok acilse zaten o kapıyı kilitlerim, değilse kapı aralıktır. İsteyen hemen tıklatıp, girip meselesini anlatır, danışır. Eğer konu acilse toplantım dahi olsa araya girilebilir. Aşırı yoğun olduğum günler dışında her an herkes için ulaşılabilir olduğumu düşünüyorum.
HAL HATIR SORARIM
Merkez çalışanlarına zaten her zaman, “Kapım size açık” derim. Mağazacılara da özel mailimi verdim. Sık sık onları arayıp, “Benden ne istersiniz” diye sorarım. Yurtdışı mağaza yöneticilerinin hemen hepsine her sabah mail atar hal hatır sorarım. İletişim kanallarının kesintisiz bir şekilde açık olması gerektiğine inanırım.


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz