Hedefimiz dünya markası olmak

Caroline Koç’la Haremlique ve Selamlique markalarını, bu markalarla ilgili hedeflerini konuştuk.

1.05.2013 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Hedefimiz dünya markası olmak


"KOLAY YAŞAM MUTLULUK GETİRMEZ"
Birkaç yıl öncesine göre şimdi daha iyiyim. Çünkü kızlarım büyüdü. Zamanı yönetmek konusu çok kolay olmasa da elimden geldiğince önceliklerimi aksatmıyorum. Ben aynı zamanda Türkiye Aile Sağlığı ve Planlaması Vakfı’nın başkanlığını yürütüyorum. Ev, çocuklar, vakıf, iş, dostlar... Hepsini düşündüğünüzde benim^çin zamanı planlamanın neden kolay olmadığı sapırım anlaşılıyor. Ama ben hepsine zaman ayırmaktan mutluyum. Bana göre kolay işler ve yaşamlar mutluluk vermez.

"ÖNCE MUSTAFA BEY'E DANIŞIRIM"
Capital:
Mustafa Bey ve Banu Yentür bu işin ortakları. Ortaklar arasında nasıl bir iş bölümü söz konusu?
- Mustafa Bey, bu işteki sessiz ortak. Görevi bizlere destek olmak. Bizim görevimiz ise markanın kimliğini, yönünü ve duruşunu belirlemek. Bunun dışında, Banu daha ağırlıklı tasarım üzerinde yoğunlaşıyor, ben ise yönetim kısmındayım. Şirket müdürleri de tedarik, üretim, pazarlama, satış ve teslimat gibi diğer ana süreçleri yönetiyor.

Capital: Eşiniz Mustafa Bey’in sizin iş hayatında oluşturduğunuz hedef ve vizyonlara ne tür katkısı oluyor?
- Mustafa Bey, almayı düşündüğüm kararları danıştığım ilk kişidir. Buradaki yol göstericiliği zaten çok önemli. İşe inandığı için desteği de sürekli.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz