"Ödüllü şirketler cirosunu katlıyor"

"Ödül kazandıktan 3 yıl sonra satışlarda yüzde 17, Hisse değerinde yüzde 36 artış yakalayanlar var."

17 TEMMUZ, 20150
Paylaş Tweet Paylaş
Ödüllü şirketler cirosunu katlıyor


Artık pazar payı ya da satışı artırmanın tek yolu, sunulan hizmet ve ürüne odaklanmak değil. Alınan ödüller de şirketlerin cirosunu katlamasına neden olabiliyor. Şirketlere ödül alma konusunda danışmanlık veren ve bu alanda dünyanın en prestijli şirketlerinden olan Awards Intelligence'ın yönetici direktörü Mark Llewellyn
Slade da bu görüşte. Slade, her yıl çok sayıda şirkete ödül maratonunda yol gösteriyor. Hatta onlara güçlü oldukları alanlarda ödül alacağı konusunda garanti veriyor. Dünyada her yıl bin 200 ödül verildiğini ve şirketler için önemli noktanın doğru ürünle başvuru yapmak olduğunu söyleyen Slade, "Ödül kazanmak basit bir iş değil. Zaman, beceri ve fırsatları iyi değerlendirmek gibi pek çok kriter var. Biz, tüm bu süreci şirketlerin yerine yönetiyoruz" diye konuşuyor. Başarılı sonuç için bir şirketin yılda en fazla 15 yarışmaya katılması gerektiğini de ifade eden Llewellyn Slade, alınacak ödüllerin şirkete katkıları konusunda şu yorumlarda bulunuyor:
"Küçük ödül kazanan şirketlerde, kazanamayan şirketlere kıyasla operasyonel gelirlerde yüzde 63, ciroda ise yüzde 39 artış gözlenebiliyor. Daha büyük ödül kazanan şirketler ise operasyonel gelirinde yüzde 48, cirosunda yüzde 37 artış kaydediyor." Awards Intelligence Yönetici Direktörü Mark Llewellyn-Slade'le şirketler dünyasında ödülün önemini, ödül kazanmanın püf noktalarını konuştuk:

Ödül konusunda bir danışmanlık şirketi kurmak oldukça ilginç birfikir... Böyle bir işi kurmaya ne zaman ve neden karar verdiniz?
Award Intelligence'ı, rekabeti seven, güçlü şirketlerin iş konusunda elde edebilecekleri ödülleri kazanmaları için kurduk. Şirketlerin ödül konusunda onlara yol gösterecek uzman bir danışmanlığa ihtiyaçları vardı. Bu konuda şirketlere destek veren bir kuruluş yoktu. Şirketler için yarışmaya katılmak ve yarışmaları takip etmek çok fazla zaman kaybına yol açıyordu. Dünya çapında yapılan yarışmaların çoğu, çok geniş bir zamana yayılıyor ve çok fazla detayla uğraşmayı gerektiriyor. Rekabetçi şirketlerin bunlarla ilgilenecek zamanları yok. Ayrıca, biz bu konuda uzman olduğumuz için bir ödülü elde etme konusunda neyin gerekli, neyin gereksiz olduğuna net şekilde karar verebiliyoruz. Bunun iletişimini de yapabiliyoruz. Müşterilerimize bu tür ödülleri kazanmaları konusunda garanti de veriyoruz. Yaptığımız işte çok başarılı olduğumuza inanıyorum. Tabii ki ödül kazanmak söylenildiği kadar basit bir iş değil. Zaman, beceri ve fırsatları iyi değerlendirmek gibi pek çok kriter mevcut. Biz tüm bu süreci, şirketlerin yerine yönetiyoruz.

Kaç müşteriniz var?
Aslında değişiyor. Yine de yaklaşık olarak 30-40 arası bir sayı verebilirim. Büyük şirketlerle çalışıyoruz. Bunların içinde özel ve kamu şirketleri var. Bireylerle de çalışıyoruz. Çünkü bireylere özel ödüller de yer alıyor. Özellikle İngiltere'de bu tarz yarışmalar yapılıyor.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz