ÜMİT KARAASLAN / Hyundai Assan Genel Müdürü
Ümit Karaaslan, tam 2 yıl önce Hyundai Assan'da genel müdürlük koltuğuna oturduğunda odağında sürdürülebilir büyüme ve yeni ürünler vardı. Tüm bunları yaparken kârlılığı artırmak da önemli bir önceliğiydi. Çünkü Hyundai, 2009 yılında binek otomotivde Renault'dan liderliği almış, ancak 2010'da liderliği sürdürememişti, O dönem bu durumun bayi ağında demotivasyon yarattığına değinen Karaaslan, amaçlarının yeni ürünlerle sürdürülebilir büyüme olduğunu ifade ediyordu. Aradan geçen 2 yılın ardından Karaaslan, kat edilen yoldan memnun. "Tamamıyla yenilenen ürün gamımızı değer odaklı lansmanlarla pazara sunmak, hizmetlerimizde kalite odaklı yeniliklerle marka imajını artırmak hedefleri doğrultusunda hızla ilerliyoruz” diyor, Son 2 yılda 6 yeni model lansmanı yaptıklarını da hatırlatan Karaaslan, "Müşteri memnuniyetinde de hızlı artış sağladık” diye konuşuyor, Hedeflere ulaşma konusunda Hyundai Assan'ın yolculuğu sürüyor. Şirket, bu amaçla 2013'ü yeniden yapılanma yılı ilan etti. Yeniden yapılanırken üretim kapasitesini 2'ye katlayarak 210 bin
adede ulaştıracak, ihracatı 2,5 kat artırırken iç pazarda da yüzde 10 büyüyecek. Karaaslan, "2013'te müşteri memnuniyetinde 1 numaralı şirket olmayı hedefliyoruz. 2015'te ise yüzde 10 pazar payı alacağız, Bu doğrultuda bayilerimizle birlikte seferberlik ilan ederek sürdürülebilir büyüme sağlanabilmesi için iç-dış eğitimlere ve geliştirmelere devam ediyoruz” diyor.
YENİ MARKA VİZYONU
Hyundai markasına odaklanmayı da sürdürüyor. "Modern premium” vizyonları doğrultusunda, müşteri odaklı, cesaretlendirici ve farklılık yaratan marka olma yolunda hırsla çalıştıklarını belirten Karaaslan, "Hyundai'nin gerçek değer algısını, yeni ürün dizaynı, düşük yakıt tüketimi, güvenliği ve performansı oluşturuyor” diye konuşuyor.
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?