"3 markayla görüşme halindeyiz"

“Kurulduğumuz yıldan beri kriz dönemi dahil her yıl minimum yüzde 70 büyüdük. İşimizi tutkuyla yapıyoruz."

17 TEMMUZ, 20150
Paylaş Tweet Paylaş
3 markayla görüşme halindeyiz
FARKLI SEKTÖRLER
Murat Bodur, Modiki reklam ajansının kurucu başkanı. Üniversite eğitiminden sonra Amerika’da 12 yıl network ajanslarda birçok marka ile çalışan Bodur, PricewaterhouseCoopers, Bank of America, Smart Car, Jet Blue Airlines, Sundance, MTV, VH1 gibi markalarla farklı sektörlerde deneyim kazandı. 2004 yılında da Türkiye’ye dönüp Modiki’yi kurdu.
YÜZDE 70’LİK BÜYÜME
Bodur, ajansının Türkiye’nin genç, yükselen, dinamik ajansları arasında en yüksek sıralarda olduğunu düşünüyor. “Kurulduğumuz yıldan beri kriz dönemi dahil her yıl minimum yüzde 70 büyüdük. İşimizi tutkuyla yapıyoruz. Bu yüzden de iyi olmak zorundayız. Bizi en çok heyecanlandıran şey, bir marka yaratmak. Reklamı sadece bir ilan veya TV filmi değil, markanın tüketici ile buluştuğu her mecra olarak görüyoruz. Her detaya önem veriyoruz ve müşterimize
beklentisinin ötesini sunma disiplinine sahibiz” diyor.
KALE GRUBU İLE BAŞLADI
2004’te Kale Grubu’nun tek bir markası ile işe başlayan Modiki, bugün aynı grup çatısındaki 25 marka ve şirketin ana ajansı olarak yola devam ediyor. Çanakkale Seramik, Kalebodur, Kalekim, Kale Havacılık, Kale Pratt&Whitney,
Mavi Kale, Omsan, TAV Air, Ersa, Organik Kimya, R&R Resorts ve Nivea’ya hizmet veriyor.
HEDEF EN SAYGIN OLMAK
Bu yıl müşterileri arasına en az 3 markayı daha katmayı planladıklarını ifade eden Bodur, “Hedefimiz Türkiye’nin en iyi ve saygın bağımsız ajanslarından biri olmak. Network ajanslara alternatif bir konumda durmak istiyoruz” diyor.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz