750 bin aboneye ulaşırız

Özgür Aksakallı, sezon sonu, sınırlı sayıdaki ürünleri belirli bir süre içinde özel fırsatlarla satışa sunduklarını belirtiyor.

1.11.2013 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
750 bin aboneye ulaşırız
ÖZGÜR AKSAKALLI / Butikbebe.com Yönetici Ortağı
Türkiye'de iş yapılabilecek en iyi alanlardan biri bebek ürünleri kategorisi. Son 3 yılda bebek pazarının tüm alt kategorilerinde ciroların 2'ye katlanması bu potansiyelin ispatı. Bebek ve çocuklara ayrılan pazarın büyüklüğü 4 milyar TL'ye ulaşmış durumda. Oyuncak, bebek araç-gereçleri ve giyimde ise patlama bekleniyor. Tablo böyleyken pazardaki girişimci sayısı da artıyor. Butikbebe.com, sektörün yeni ve başarılı girişimlerinden... 3 yıl önce hayata geçen şirket, internet üzerinden çocuklu ailelerin tüm ihtiyaçlarını karşılamayı amaçlıyor. Bir annenin hamilelik döneminde ihtiyacı olan kozmetik ürünlerden hamile kıyafetlerine, bir bebeğin ihtiyacı olan bebek bezinden tüm araç-gereç ve giysilerine kadar A'dan Z'ye anne ve bebeğe odaklanıyor.

Özel bir alışveriş kulübü olduklarını belirten Butikbebe,com Yönetici Ortağı Özgür Aksakallı, bu kapsamda üyelerine sezon sonu, sınırlı sayıdaki ürünleri belirli bir süre içinde özel fırsatlarla satışa sunduklarını belirtiyor. “Rakiplerimizden üyelerimize oluşturduğumuz farklı avantajlarla ayrılıyoruz. Bunu aynı kategorideki diğer sitelerde olmayan kapıda ödeme kolaylığı ve Butikbebe Store ile fark edebilirsiniz. Üyelerimize özel indirim kulübünde her gün yenilenen kampanyalarımızla store bölümümüzde kampanyaları kaçıranlara sunduğumuz binlerce çeşit ürünle kolaylık sağlıyoruz. Anne, bebek ve çocuk kategorisinde bunu bizden başka yapan e-ticaret sitesi yok" diyor.

“HEDEF 750 BİN ÜYEYE ULAŞMAK”
3 yılda 500 bin üyeye ulaşan Butikbebe, günde ortalama 50 farklı kampanyayı ve binlerce farklı ürünü üyelerine ulaştırıyor. Yine günde ortalama 700-1,000 adet satış gerçekleştiriyor. Kuruldukları andan itibaren kaydettikleri büyüme performansından memnun olduklarını ifade eden Aksakallı, sadece bu yılın ilk 6 ayında yüzde 100'ün üzerinde bir büyüme yaşadıklarını söylüyor ve şöyle devam ediyor: “Oysa bizim büyüme hedefimiz, her yıl bir öncekine göre yüzde 50 büyümekti. Bu rakama yılı tamamlamadan ulaşmayı başardık, Üye sayımız şu an için 500 bin ama yıl sonuna kadar 750 bine çıkarmayı hedefliyoruz, Ürün çeşidimizi de her geçen gün daha ileriye taşıyoruz" diye konuşuyor.

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz