DEĞİŞİMİN RUHU
Son dönemde birçok markanın logo değişikliğine gittiğini görüyoruz. Bu markalardan biri de Efes Pilsen. Yeni logosunun tasarımını dünyanın önde gelen marka ajanslarından biri olan Interbrand ile gerçekleştiren Efes Pilsen, böylelikle 7’nci kez logo değiştirmiş oldu. 44 yıllık yolculuklarında değişim ruhunun Efes Pilsen'in dünyasında her zaman olduğunu belirten Anadolu Efes Türkiye Pazarlama Direktörü Görkem Özer, logo değişimiyle ilgili şunları söylüyor:
GÜVEN PEKİŞTİRİYOR
“Logomuzu yenilerken, Efes Pilsen’i Efes Pilsen yapan değerleri koruduk. Kurulduğumuz günden beri akıllara kazınmış, özgürlüğün, gökyüzünün, denizlerin ve güvenin rengi Efes Pilsen mavisinden vazgeçmedik, gücümüzü maviden aldık. Mavi gibi beyaz ve altın renkleri de Efes’in marka varlıklarından... Beyaz tazelik, çağdaşlık hissini pekiştirirken, altın rengi kalitemizi öne çıkardı. Efes yazısını güven pekiştiren ve güçlü karakterimizi yansıtan karakterlerden oluşturduk.” Yenilenen logo ve markasıyla Efes Pilsen, dinamizm ve heyecanını daha güçlü şekilde paylaşmayı hedefliyor.
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?