En büyük lüksümüz sadelik

Stephane Vincent, reklam sektörünün çok yakından tanıdığı bir isim.

1.02.2012 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
En büyük lüksümüz sadelik
KENDİ KANATLARIYLA UÇUYOR
1999'da TBWA\Istanbul'u kuran birkaç kişiden biriydi. Ajansta kurucu ortak ve genel müdür olarak 6 yıl çalıştı. 2005'te ise network'den ayrılarak kendi kanatlarıyla uçmak ve bir anlamda kendi sağlamasını yapmak üzere yeni bir ajans kurmaya karar verdi.

TEK LÜKSÜ SADELİK
Bed&Breakfast'ın temellerini şu anda ajansın başkan yardımcısı olan Elif Kutlu ile birlikte Nişantaşı'nda bir kafede attı. Daha ajansın kuruluşunu tamamlamadan  2 konkur aldıklarını belirten Vincent, "2 kişi, 1 laptop ile başladığımız yolculukta tek bir lüksümüz vardı: O da sadelik, Bu sebeple ajansımıza Bed&Breakfast dedik" diye anlatıyor.

İDEAL KONUMLAMA
Kuruluşun ardından 7 yıl sonra Bed&Breakfast, 22 farklı müşteriye 30 kişinin üzerinde bir ekiple hizmet vermeye devam ediyor. Cirolarının 2011 'de 8,5 milyon TL'ye ulaştığını ifade eden Vincent, "Ama hala en büyük lüksümüz, sadelik. Sektörde ideal bir konumlandırmaya sahibiz. Network ajansları ile aynı kalite ve stratejik güçte sağladığımız hizmeti, butik bir yaklaşımla veriyoruz. Network desteği olmaksızın yurtdışında çokuluslu markaların konkurlarına giren ve kazanan, bu markalara buradan hizmet verebilen tek yerel ajans konumundayız" diye ekliyor.

YURTDIŞI GELİRLERİ
Bed&Breakfast'ın cirosunun yaklaşık yüzde 30'u yurtdışı işlerinden oluşuyor. Ajans, Fransa'da Haribo, Netto ve Spotless Group'a, iran'da meyve suyu pazar lideri Sun Ich'e, Ortadoğu'da 15 ülkede Haribo'ya ve Gana'da inşaat sektörünün en büyüklerinden Devtraco'ya hizmet veriyor.

7 YENİ REKLAMVEREN
2011 'in çok iyi geçtiğini anlatan Vincent, "Aldığımız yeni markalarla brüt gelirimiz, 2010'a göre yüzde 42 arttı. Geçen yıl, Real Hipermarketleri, Leroy Merlin, Feast, Vileda, Sun Ich, Holiday Inn, Devtraco gibi 7 yeni reklam veren kazandık. Yollarımızı ayırdığımız herhangi bir müşterimiz yok. 2012'ye de ocak ayında aldığımız bir yeni müşteri ile başladık. BelKarper bünyesindeki 3 markaya hizmet vereceğiz" diyor.

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz