ING'nin verimlilik projesi

Erdinç Özer, ING’nin son dönemde üzerinde çalıştığı verimlilik projelerini anlattı.

17 TEMMUZ, 20150
Paylaş Tweet Paylaş
ING'nin verimlilik projesi
Capital’in ön sayfalarında okuyacaksmız...Düşen kâr, global riskler, artan sorunlu krediler nedeniyle bankacılık sektörü zor zamanlar yaşıyor. Bu dönemde öne çıkan en önemli konu iseverimlilik. Hemen her bankaoperasyonel verimliliğiartırmak için çalışmalar yapıyor. Alternatif dağıtımkanallarına yatırım, insan kaynağı profilinin müşteri odaklı olarak yeniden çizilmesi bu çalışmalardan bazıları. Geçtiğimiz ay ING Bank’ın iki yöneticisiyle Barbaros Uygun ve Erdinç Özer ile biraraya geldik. Bireysel bankacılık satış yönetimi ve alternatif dağıtım kanallarından sorumlu Uygun ve insan kaynakları ve sosyal hizmetlerden sorumlu Özer, ING’nin son dönemde üzerinde çalıştığı verimlilik projelerini anlattı. Bazı notları sizlerle de paylaşmak isterim:

İK POLİTİKALARI
ING Bank olarak operasyonel süreçlerimizi ADK’ya yönlendirmek için teknoloji ekiplerimizi kuvvetlendiriyoruz. Şube personelimizin gelişimine ve eğitim programına önem veriyoruz. Şube ve genel müdürlük ekiplerimiz arasındaki rotasyon programıyla birimler arası geçişleri artırıyoruz. Son dönemde sektörde ön planda olan “Sales trainee” (ST) alımları için biz de yoğun olarak çalışıyoruz. ST’lerimiz için özel eğitim ve gelişim
programları hazırlıyoruz. Bu sayede şube kadrolarımızı daha çok finansal danışman olarak konumlandırabileceğiz.

ŞUBEDE YENİLİKLER
Yeni konsept şubelerimiz de bu hedefe hizmet edecek şekilde dizayn edildi. Yeni konsept şubelerimizde müşterilerimizin işlemlerini hızlı ve pratik bir şekilde yapabileceği alanlar bulunuyor. Satış ekiplerimizin alanları da müşterilerimizin finansal ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılayabilmeleri, danışmanlık alabilmeleri üzerine tasarlandı. Müşterilerimiz bugün günlük işlemlerini zaman kaybetmeden, kolayca yaygın kanallardan yapabiliyor. Danışmanlık almak istediklerinde ya da uzun dönemli kararlarını alırken daha derin ve yüz yüze bilgi almak gerektiğinde deneyimli ve bilgili şube çalışanlarını ziyaret edebiliyor.

STRATEJİNİN ODAĞI

Dijital finansal servisler yaygınlaştıkça operasyonel verimliliğin artacağına inanıyoruz. Sosyal medyanın paylaşım ortamının da etkisiyle daha interaktif, müşterilerimizi daha yakından tanıdığımız, hayatlarına değer kattığımız bir
gelecek bizleri bekliyor. ING Bank olarak saha satış ekiplerimizin kuvvetlendirilmesinin yanı sıra müşterilerimizle temas ettiğimiz kanal çeşitliliğimizi de artırmak hedefindeyiz. Yoğun iş yükü yaratan işlemlerin şubelerimiz üzerinden kaldırılarak merkezileştirilmesi, işlem sürelerinin azaltılarak müşteri memnuniyetimizin ve operasyonel
verimliliğimizin artırılması, operasyonel risk kontrolümüzün güçlendirilmesi yeni dönem stratejimizin ana hatlarını oluşturuyor.



İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz