"İnovasyon odaklı lider"

“Türkiye tüm dünya için yükselen bir yıldız. Çalışmak için en heyecanlı pazarlardan biri" diyor.

17 TEMMUZ, 20150
Paylaş Tweet Paylaş
İnovasyon odaklı lider
MEHMET KARAMOLLAOĞLU / TÜRK HENKEL GÜZELLİK VE BAKIM PAZARLAMA DİREKTÖRÜ
Mehmet Karamollaoğlu, ABD'den Avrupa'ya dünyanın en önemli tüketici pazarlarında farklı sektörlerde çok önemli tecrübeler edinen bir isim. Kariyeri boyunca pek çok başarılı lansmana ve markaya pazar payı kazandıran çalışmaya imza atan Karamollaoğlu, Henkel'in Almanya'daki merkez ofisinden geldi. Türkiye'de Henkel'in güzellik ve bakım kategorisindeki saç boyasından şampuana, deodorantlardan kuru şampuana onlarca kategorisinden sorumlu. Bugün gelişen ve büyüyen Türkiye pazarında bulunmaktan dolayı çok mutlu olduğunu söyleyen Karamollaoğlu, “Türkiye tüm dünya için yükselen bir yıldız. Çalışmak için en heyecanlı pazarlardan biri" diyor.

Pazarın büyüme potansiyeline ilişkin çarpıcı rakamlar veren Karamollaoğlu, şöyle devam ediyor: “Kozmetik pazarı Türkiye'de her yıl yüzde 14-15 bandında büyüyor. Türkiye'de kozmetik penetrasyonları hala çok düşük. Avrupa'da deodorant penetrasyonu yüzde 72, Türkiye'de yüzde 28. Anti aging krem penetrasyonu Almanya'da yüzde 40, Türkiye'de yüzde 10. Saç boyası penetrasyonu Avrupa'da yüzde 50'nin üzerinde Türkiye'de yüzde 26. Bu rakamlar Türkiye pazarının büyüme potansiyelini ortaya koyuyor."

2013 sonunda pek çok kategoride liderlik hedefleyen Karamollaoğlu, başarı hedeflerini ise şöyle ifade ediyor: “Kişisel bakım, kozmetik sektörü çok dinamik. Bu sektörde kalmak istiyorum. inovasyon benim için çok önemli. Henkel gibi ben de inovasyon kökenliyim. Pazarlamada da inovasyon odaklıyım. Bugün bir kozmetik mağazasında bir kadın ortalama 40 dakika geçiriyor. Satın alım kararını daha çok mağaza içinde veriyor. Biz de mağaza içi pazarlamaya ve iletişime çok önem veriyoruz."

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz