48 MARKAYLA ÇALIŞIYOR
Toplam 21 reklamverenin 48 markasına hizmet veriyor. Bu yıla da hızlı başlayan ajans Lassa, 11818, Fibabank, Pınar ve Zaman gazetesini de müşterileri arasına ekledi. YURTDIŞI PROJELER
Ajansın genel müdürü ve başkan yardımcısı Yasemin Sümer'le gündemlerini konuşmak için biraraya geldik. Sümer'in gündeminin birinci konusunu yurtdışı projeler oluşturuyor. Almanya ve Azerbaycan'daki bazı reklamverenler için de çalıştıklarını ifade eden Sümer, "Şimdilik İstanbul'dan hizmet verebilecek durumdayız ama işin büyümesine bağlı olarak şubeleşme yoluna gidebiliriz. Yaptığımız işlerin başarısı bize oralardan yeni müşteri getirirse neden olmasın" diyor. NEDEN YARIŞMALARDA YOKUZ?
Sektörün en yaratıcı ajanslarından biri olmasına rağmen Alameti Farika, yaratıcılık yarışmalarından uzak duruyor. Uzak durmakla kalmıyor yaratıcı ajans kelimesinin kullanılmasından da hoşlanmıyor. Bu kelimeyi hiç sevmediklerinin altını çizen Sümer, bu tutumlarının nedenini de şöyle açıklıyor, "Saf yaratıcılık peşinde koşmanın bu mesleğe yarardan çok zarar getirdiğine inanıyoruz. Bizim işimiz problem çözmek, markaları meşhur etmek ve onları sevdirmek. Bu yüzden yaratıcılık yarışmalarında yokuz."
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?