KOBİ'lere özel marka yarattı

Ajans, 15’inci yılına özel yeni oluşumları hayata geçiriyor.

1.10.2013 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
KOBİ'lere  özel marka yarattı
15’İNCİ YILINDA Açıkhava reklamcılığının önemli markalarından Ströer Kentvizyon, 1998 yılında ilk önce Ankara’yı modern reklam üniteleriyle tanıştırarak açıkhava sektörüne girdi. Bugün 15’inci yılını kutlayan şirket, Ankara’nın yanı sıra İstanbul, Bursa ve İzmir’in de olduğu Türkiye genelinde 25 merkezde 45 bini
aşan reklam yüzüyle faaliyet gösteriyor.

YENİ OLUŞUM Ajans, 15’inci yılına özel yeni oluşumları hayata geçiriyor. Bunlardan en önemlisi, Ströer Semtvizyon markası. Ströer Kentvizyon Yönetim Kurulu Başkan Vekili Gülçin Ulutürk, Semtvizyon’un küçük ve orta ölçekli şirketlere açıkhava reklamı hizmeti vermek için kumlan bir ajans olduğunu söylüyor.

UZUN VADELİ
“Semtvizyon, KOBİ’lere açıkhava reklamlarıyla müşterilerine doğrudan ulaşma, markasına yatırım yapma, müşteri sayısını artırma, müşterileri iş yerine yönlendirme, kampanyalarını duyurma ve doğru noktada tanıtarak iş hacmini büyütme olanağı sağlıyor. Semtvizyon’un ayrıştırıcı özelliği, reklam yatırımlarının uzun vadeli olması. Markalara en az 6 ay kiralama yaparak uzun vadede daha fazla bilinirlik kazandırıyor” diyor.

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz