"Medya satın alam işinde yeniden yapılanarak büyüdü"

“Çok farklı uzmanlık alanlarımız var. "

17 TEMMUZ, 20150
Paylaş Tweet Paylaş
Medya satın alam işinde yeniden yapılanarak büyüdü
İLK 10’DA
Türkiye’de 40’ın üzerinde medya planlama ve satın alma şirketi var. Ancak bu şirketler arasında sektöre yön verenlerin sayısı 10’u geçmiyor. İşte bu ilk 10 şirketten biri olan MEC, 2001 yılında Türkiye’de Young And Rubicam’ın medya departmanından ayrılarak bağımsız bir ajans olarak kuruldu.

60 KİŞİLİK EKİP
Ardından şirketten ayrılarak bağımsız bir medya planlama ve satın alma şirketi haline dönüştü. Bugün 60 kişilik ekibiyle 360 derece iletişim yapan bir medya planlama ajansı olduklarını belirten MEC Genel Müdürü Banu Tekin Işıltan, hikayelerini şöyle anlatıyor:

OFFLINE HALA BÜYÜK

“Çok farklı uzmanlık alanlarımız var. Offline yani dijital haricindeki grup hala en büyük alanlarımızdan biri. Dijital bölümümüzün adı MEC Interaction. Orada 20 kişilik ekip var. Bu alan giderek büyüyor. Çok yatırım yapıyoruz.

YÜZDE 80 YENİLENDİ
MEC 2009 ekonomik krizinden sonra önemli bir yeniden yapılanma yaşadı. Bu süreçte tüm bölümler gözden geçirildi ve insan kaynağı yüzde 80 oranında yenilendi.

MÜŞTERİLERİ KİM?
Böylelikle yaptığımız işin kalitesini artırarak daha fazla büyüdük. MEC’in müşteri portföyünde yerel ve uluslararası olmak üzere 60’ın üzerinde reklamveren bulunuyor. HSBC, L’oreal, Colgate, Danone/Numil, IKEA ve Boyner Grubu şirketin portföyünde yer alıyor.”


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz