Müşterilerinizle aranızda nasıl bir bağ kurmalısınız?

Son birkaç yıl içinde müşterilerle iletişim kurma daha kolay hale geldi.

1.10.2012 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Müşterilerinizle aranızda nasıl bir bağ kurmalısınız?

Bu işe başlamanın en kolay yolu ise sıklıkla müşterilerinizin sizin ürün ve hizmetleriniz hakkında sorular sorabilecekleri bir çevrim içi destek hattı kurmanızdan geçer. Onları büyük bir dikkatle dinleyin ve onlara özenli cevaplar verin. İşte o zaman doğru yoldasınız demektir. Her şeyin ötesinde, sorulara net bir şekilde cevap vererek otantik ve organik olmanız gerektiğini unutmayın. Ürünlerinizi ve hizmetlerinizi zaten gayet iyi biliyorsunuz ve insanlar da sizin bir pazarlama mesajınız veya reklam sloganlarınızla ilgili herhangi bir çabanızı destekleyeceklerdir. Her gün takipçilerimden gelen birkaç soruyu yanıtlamaya çalışırım. İnsanlar benim tweet atmaya veya çevrimiçindeki günlüğümü güncellemeye nasıl vakit bulabildiğimi merak edip duruyor. Asıl ben onların nasıl vakit bulamadıklarına hayret ediyorum! Bana göre sosyal medya müşterilerle bir bağ oluşturmanın muhteşem bir yolu. Katılıyor musunuz? O zaman bir tweet atın!

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz