SPORUN ROLÜ ARTIYOR
Dünyada yapılan birçok araştırmaya göre spor, iletişim çalışmaları arasında en etkili araçlardan biri. Bugün Türkiye’de de rakiplerinden sıyrılarak öne çıkan markaların başarı hikayelerine baktığınızda spor yoluyla yapılan iletişimin etkisini görüyoruz. Türkiye’de spor odaklı iletişimin öncü ajansı Sportsnet de sporun iletişimdeki rolünün artmasıyla hızla büyüyor. Son 5 yılda ajansın artık bir gruba dönüşmesi de bunun kanıtı.
GRUP HALİNE GELDİ
Sportsnet ve etkinlik ajansı Allsports’la başladıkları yolculuğun dijital spor iletişimi ajansı VO2 ile sürdüğünü belirten Sportsnet Group Başkan Yardımcısı Arzu Savaş, sporda iletişimin doğru kurgulanması kadar, medyanın da mesajları doğru aktarmasının önemli olduğunu düşünerek son olarak Sportstv’yi kurduklarını söylüyor. Savaş, “Kanalımız Türkiye’de potansiyeli bulunan spor dalları ve içeriklere yayın planı içinde yer vererek spor endüstrisinin farklı alanlarda da büyümesini amaçlıyor” diyor. ÖNEMLİ İTİCİ GÜÇ
Sportsnet Group, önümüzdeki dönemde büyümesini yine genişleyerek sürdürecek. Bu büyümenin önemli itici güçlerinden biri de Octagon olacak gibi görünüyor. Dünyanın bir numaralı spor pazarlama şirketi olan Octagon’la 2005 yılından bu yana yakın ilişki içinde bulunduklarını hatırlatan Savaş, şöyle devam ediyor: “Octagon, Sportsnet Group’la birlikte Türkiye pazarına girecek ve etkin bir rol oynamaya başlayacak. 12 yıldır sürdürdüğümüz öncü rolümüzü gelecek yıllarda da sürdürmeye kararlıyız."
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?