Ödüle doymayan reklamcılar

Rabarba, Eurobest Avrupa'dan "En İyi Sosyal Medya Kullanımı" dalında bronz kazandı.

1.01.2012 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Ödüle doymayan reklamcılar

NELER KAZANDI?

Rabarba son yılların en başarılı dijital ajanslarından. Ajans adeta ödüle doymuyor. Eurobest Avrupa'nın en çok katılım alan, en önemli yaratıcılık yarışması. Bu yıl 4 bin 800 farklı iş bu yarışmaya katıldı ve bunlardan 300'ü ödüle layık görüldü. Rabarba da Turkcell için yaptığı "Daha Fazla Tweet" işiyle katıldığı Eurobest Avrupa'dan "En İyi Sosyal Medya Kullanımı" dalında bronz kazandı.

SINAMA İMKANI
Sadece bununla da kalmadı. Rabarba "Daha Fazla Tweet" kampanyasıyla Golden Drum'da Grand Prix ve Gold alırken, Garanti Bankası için yapılan "Son İnsan" işiyle de Epica'da Silver ödülünün sahibi oldu. Uluslararası ödüllerin kendileri için çok önemli olduğunu belirten Rabarba Kreatif Direktörü Ali Musa Paça, "Çünkü bu yarışmalar bize kendimizi dünyanın geri kalanıyla sınama imkanı veriyor. Müşterilerimiz de onlar için yaptığımız işlerin dünya klasmanına girmesinden oldukça memnun" diyor.

SÜRPRİZ YOK
Peki kazanılan ödüllerin yanında 2011 Rabarba için nasıl geçti? Giden ve gelen yeni markalar oldu mu?
Rabarba Kreatif Direktörü Ali Musa Paça, sürpriz ayrılıklar yaşamadıklarını belirtiyor. "Yolumuza Turkcell, Unilever, Pepsi ve Tuborg gibi markalarla devam ediyoruz. Agresif bir müşteri kazanımı hedefimiz yok. Ekibimizin iyi hizmet verebileceği sayıda müşteriyle çalışmak ve iyi iş yapmak istiyoruz" diye konuşuyor.

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz