MELTEM ÖZEKER / DOĞUŞ ÇAY PAZARLAMA DİREKTÖRÜ
Meltem Özeker, kariyeri boyunca Türkiye'nin en güçlü pazarlama stratejilerinin ardındaki isimlerden biri oldu. "Unilever deneyimiyle kariyere başlamak çok büyük avantajdı” diye konuşan Özeker, bunun aynı zamanda bir dezavantaj olduğunu söylüyor. Bu durumu da "Çünkü sonrasında çalışılan her yeri Unilever sanıyorsunuz ama değil” sözleriyle açıklıyor. Özeker, daha sonra Kraft ve Frito Lay'de elde ettiği başarılarla pazarlamanın yıldız yöneticilerinden olmuştu. Frito Lay'de çok agresif hedefleri gerçekleştirdiklerine dikkat çeken Özeker, o günlerini şöyle hatırlıyor: "Frito Lay'de pazarlama ekibi olarak 6 kişiydik. En heyecan verici reklam kampanyası olan Cem Yılmaz-Doritos kampanyası benim fikrimdi. Reklamın reklamını yaptığımız inanılmaz başarılı bir kampanya olmuştu. O kadar ki cips talebi bir anda arttı ve üretim planını değiştirmek durumunda kaldık.” Pazarlamayı çok seven ve pazarlamada olmayı örümcek ağının merkezinde olmaya benzeten Özeker, kariyer hedefini şöyle açıklıyor: "Pazarlamada yeni başarılar istiyorum, bu yüzden cips işine giren Doğuş Çay'dayım,” Özeker, gündeminin en önemli maddelerini ise şöyle aktarıyor: "Cips işinde Frito Lay'e rakip olacağız, Doğuş Çay bugüne kadar amatör ruhla çok profesyonel işler çıkarmış. Bundan sonra profesyonelliği artıracağız. Çayda ciddi hedeflerimiz var. Hem dökme hem poşet çayda ikinciyiz. Hedefimiz poşet çayda liderliği almak. Ana hedefimizse Doğuş Çay'ı bir gıda grubuna dönüştürmek.”
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?