"Pepsico Türkiye 3 kat büyüyecek"

Alpagut Çilingir'in gündeminin en önemli maddesi ise yenilikçi uygulamalara imza atarak büyüme hedeflerini yakalamak.

17 TEMMUZ, 20150
Paylaş Tweet Paylaş
Pepsico Türkiye 3 kat büyüyecek

ALPAGUT ÇİLİNGİR / Pepsico Yiyecek Pazarlama Direktörü
Alpagut Çilingir, yaklaşık 1,5 yıldır Pepsico Türkiye'nin yiyecek bölümünden sorumlu pazarlama direktörlüğünü yürütüyor. Atıştırmalıkta Türkiye'nin en büyük 3'üncü şirketi olan Pepsico Türkiye yiyecek operasyonu, Nielsen verilerine göre ikinci çeyrekte yüzde 24 büyüdü ve makro çerez kategorisinde 2011 'in en hızlı büyüyen yiyecek içecek şirketi oldu. Ayrıca 20102011 'de Çilingir'in yönettiği ekip 5'i Kristal Elma olmak üzere toplam 17 pazarlama ödülü aldı. Çilingir'le bu başarılı sonuçları almasının hemen ardından konuştuk.
Kariyerinde bu noktaya gelirken ilk işi P&G'de pazarlama temelini aldığını söyleyen Çilingir, "içeriden terfi uygulandığı için P&G çalışanına iyi yatırım yapar" diyor. Kariyerinde McKinsey'nin de çok önemli olduğunu belirten Çilingir şöyle devam ediyor: "McKinsey'de Türkiye ve dünyada iş hayatına yön veren liderlere danışmanlık verdim." Çilingir, 25 kişiden oluşan Pepsico Türkiye pazarlama ekibinin Türkiye'nin en iyi pazarlama ekiplerinden biri olduğunu söylüyor. Buradaki uygulamaların dünyadaki en iyi uygulamalar arasında gösterildiğine dikkat çekiyor. Kariyer hedefini ise "Yine Pepsico'da global pozisyonlar olabilir" diyerek özetliyor, Alpagut Çilingir'in gündeminin en önemli maddesi ise yenilikçi uygulamalara imza atarak büyüme hedeflerini yakalamak. Çünkü Pepsico Türkiye, 5-7 yıllık bir zaman diliminde 3 kat büyüme hedefini önüne koymuş durumda. Çilingir de bu hedefe ulaşmayı sağlayacak en kilit isimlerden biri. Çilingir, "ilk 8 ayda 9 lansman yaptık. Çok hızlı bir sektördeyiz. 3 kat büyüme sürecine destek olmak en önemli hedefim" diyor.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz